| [Autorski+18] To może być największa przygoda Twojego życia. Wystarczy, że mi zaufasz Karteczki pojawiały się wszędzie. W codziennych wydaniach gazet, wklejone między strony czasopism, wkładane za wycieraczki samochodów, przylepiane do murów, drzwi, płotów. Na przystankach autobusowych, szybach metra, wnętrzach klubów, kin i teatrów. We wszystkich większych miastach Polski. Wyglądały jak zwykłe, żółte post-it, ale klej był nieco mocniejszy, a pismo – mimo, że stylizowane na ręczne – drukowane.
Na forach internetowych i portalach plotkarskich zawrzało.
„O co kaman?” „Pewnie nowa telefonia wchodzi na rynek…”, „Jakaś pieprzona kampania społeczna”. Powstała mapa pojawiania się karteczek, szukano jakiegoś klucza – nic. Wszystkie kartki były takie same, różniły się tylko emotką na końcu drugiego zdania. Nie pojawiały się żadne przecieki, agencja reklamowa – zajmująca się de facto tylko dystrybucją kartek – też nie chciała nic zdradzić, zasłaniając się tajemnicą klienta.
( Lepiej poinformowani twierdzili, że nic nie mogła zdradzić, bo po prostu sama nic nie wiedziała).
Akcja z karteczkami trwała – w różnym natężeniu - miesiąc. Potem zakończyła się, bez słowa wyjaśnienia. Na forach znów zawrzało.
Po kolejnych dwóch tygodniach – kampania przeniosła się do telewizji, na bilbordy i reklamy na stronach internetowych. Na żółtej karteczce – poza znanymi już dwoma zadaniami – pojawił się bezpłatny numer telefonu. Żadnego adresu mailowego, linku do sforny internetowej, nic. Tylko bezpłatny numer telefonu.
Ludzie zaczęli dzwonić.
Witam w mojej rekrutacji (+18, autorski) To może być największa przygoda Twojego życia.
Wystarczy, że mi zaufasz. 1. Świat.
Polska, bliska (naprawdę bliska ) przyszłość, rok, może dwa do przodu. Przyjmijmy 2015, ładna okrągła data.
Nie zdarzy się przez ten czas nic nadzwyczajnego (żadnych kosmitów, ataków nuklearnych, spektakularnych przewrotów politycznych itp. ) – Polska będzie podobny do dzisiejszej, ludzie ani świat nie zmienią się w znaczący sposób. 2. Mechanika
Jaka mechanika?
Sesja rozgrywana będzie w konwencji storytelling, decyzję podejmować będę arbitralnie, w oparciu o parametry określone przez gracza w kp. W sytuacji, gdzie rozwiązanie zależeć będzie od szczęścia/jego braku użyję monety. Lub zadecyduję arbitralnie, jeśli mi tak będzie pasowało dla dalszej akcji
Kościom dziękujemy. 3. Bohaterowie
Potrzebuję 5-6 graczy, na początek. Tempo będzie spokojne (7-10 dni), ale w określonych fabularnie sytuacjach będę wymagała szybszej deklaracji/postu. Oczywiście, wtedy będzie mógł być krótszy.
Piszę „na początek” ponieważ fabuła dopuszcza (a w niektórych przypadkach – zobaczymy, w która stronę akcja się rozwinie - wręcz zakłada) wypadanie graczy z sesji. W takim przypadku do gry wejść mogą nowe osoby, z listy rezerwowej. Miły, budzący zaufanie głos w słuchawce opowiadał o ogólnopolskim, zakrojonym na szeroką skalę projekcie rozrywkowo-badawczo-komercyjnym, nastawionym na promowanie niektórych usług/produktów, określającym reakcje podmiotów w wygenerowanych sztucznie, lub powstałych w naturalny sposób sytuacjach społecznych (eksperymentach społecznych).
Wszystko to w skrócie brzmiało jak robione na masową skalę badanie rynku przed wprowadzeniem nowego produktu.
Udział w projekcie był dobrowolny i odpłatny.
Osoby wstępnie zainteresowane zapraszano do pobrania z strony internetowej ankiety i odesłanie jej – droga mailową, lub tradycyjną – na adres siedziby Firmy.
Po dwóch tygodniach, z wybranymi osobami skontaktowano się w preferowany przez nie sposób i zaproszono je na trzeci etap rekrutacji, w siedzibie Firmy. Organizator pokrywał koszta dojazdu i noclegu ze śniadaniem w czterogwiazdkowym hotelu. 4. Moja wizja roli MG - MG ma zawsze rację – może podejmować arbitralne decyzje. Wysłucham Twoich argumentów, ale zdecyduję sama.
- Wzajemny szacunek. MG-gracz, gracz-gracz, gracz-MG.
Pilnuję terminów odpisów i tego samego wymagam od graczy. Nawet, jeśli działanie Twojej postaci jest kluczowe w danym momencie - nie będę stopować sesji dłużej niż na dwa dni (rozumiem, ze różnie bywa, jeśli uprzedzisz o spóźnieniu – mogę przesunąć termin). Jeśli nie wyrobisz się w terminie – Twój problem, nie ma powodu, żeby innym przerywać zabawę. Zajmuję się tym, którzy odpisali. Ty przechodzisz na autopilota (jeśli prześlesz mi wytyczne na priv – uwzględnię je) i starasz się wyrobić na kolejny termin. Jeśli się nie wyrobisz – odpadasz.
- Gram z grającymi – jeśli Cię nie ma, nie decydujesz, i oddajesz mi dobrowolnie postać. Zakończę sesję nawet, jeśli zostanie jeden gracz. Jeśli wszyscy odpadną – też ją zakończę.
- Gracze ponoszą konsekwencje swoich decyzji/wyborów. Jeśli skaczesz z 10m – złamiesz nogę. I dalej będziesz grał ze złamaną. Ja decyduję o REZULTACIE twojego działania, Ty deklarujesz, co planujesz zrobić.
Czyli gracz: skaczę z 10 metrów. MG (sprawdza kp): łamiesz nogę/łamiesz nogę w dwóch miejscach/ skręcasz kostkę.
A nie: Gracz: skaczę z 10 m, przetaczam się i staję świeży, i gotów do dalszego działania. Nie znasz rezultatu swojego działania.
- Od graczy oczekuję: dojrzałości, kreatywności, solidności, szacunku dla siebie nawzajem.
Jeśli nie akceptujesz takiej wizji – nie będzie nam razem po drodze. 5.Inspiracje:
Big Brother, Kret (Agent) I inne reality show, filmy: Show, CUBE, The Truman Show, LOST. 6. Dlaczego +18?
Nie planuję epatować seksem/przemocą, ale takie elementy mogą zostać wprowadzone przez graczy (pamiętamy, co Frytka wyprawiała w wannie ).
Co jednak ważniejsze: wybory stojące przed graczami mogą być trudne i obciążające emocjonalnie. Nastrój czasami będzie ciężki, mroczny i przytłaczający, budowany opisami, narastającym poczuciem przytłoczenia i bezradności. Dlatego zapraszam osoby dojrzałe psychicznie. Siedziba Firmy robiła miłe wrażenie. Nie miała za zadnie onieśmielać, a raczej stwarzać wrażenie profesjonalizmu, połączonego ze zwykłym, ludzkim ciepłem i życzliwością. Zamiast szkła i metalu – sporo było drewna i pastelowych kolorów. Herbata podawana była w fajansowych kubkach, a kawa – w niebieskich filiżankach. Pączki były od Bliklego, a delicje Wedlowskie.
Osoby umówione były na konkretną godzinę. Nareszcie znalazł się czas na zadawanie pytań. Do każdego podchodzono z wyrozumiałością i otwartością.
Projekt trwał będzie 90 dni, każda osoba w dowolnym momencie może zrezygnować z udziału w projekcie, z prawem do zachowania wynagrodzenia za udział przez określone dni. Założono, że dzień kończy się o 23.00, czyli osoba rezygnująca 3 dnia o godzinie 22.55 otrzyma wynagrodzenie za dwa dni udziału w projekcie.
Osoby uczestniczące otrzymają wynagrodzenie, za każdy dzień udziału projekcie. Wysokość wynagrodzenia wzrasta o określoną sumę za każdy dzień udziału w projekcje wg klucza 1 dzień – x, 2 dzień – x + 5 % x, itp., gdzie x wynosił 1000 zł brutto.
Osoby uczestniczące w projekcie zobowiązują się do nie opuszania wskazanej przez organizatora Projektu siedziby, oraz wykonywania zaleconych zadań. Za wykonanie zadań przewidziane są dodatkowe gratyfikacje finansowe i materialne, uzależnione od stopnia zaangażowania uczestnika w wykonywanie zadania.
Przy wykonywaniu zadań w grupach – gratyfikacje otrzymuje grupa, do dowolnego podziału.
Skoro doczytałeś aż tutaj, to znaczy, ze dotarłeś do trzeciego etapu rekrutacji. Gratuluję
Etap trzeci – ostatni – polega na wypełnienia ankiety rekrutacyjnej PTŻ 3 (Przygoda Twojego Życia ver. 3 ) , oraz odesłaniu jej na mój adres mailowy kannahtc@gmail. com, lub na PW, wraz ze zdjęciem (żadnych rysunków! uczciwą fotografię poproszę) i opisem wyglądu postaci. PTŻ 3 1. Imię, nazwisko, wiek (tylko osoby 20-40 lat przeszły do 3 etapu rekrutacji)
2. Zawód/profesja
3. Sytuacja rodzinno- towarzyska
(dość szczegółowo poproszę, rodzina – imię, wiek, pokrewieństwo itp. – przyjaciele, wrogowie, z pracy, życia itp. Twoja postać nie jest „tajemniczym przybyszem znikąd” – jest osadzona społecznie, zawodowo, rodzinne w swoim mieście. To warunek sine qua non. )
4. Życiorys (w punktach)
5. Opis – tu krótko – 2, 3 wydarzeń krytycznych z życia postaci
6. Opis charakteru/osobowość
7. Opis trzech umiejętności/zasobów/ mocnych stron
8. Opis trzech wad/słabości/lęków
9. Motto, zasada, przesłanie, którym postać kieruje się w życiu
10. List motywacyjny w max 50 słowach
11. Ankieta:
Masz za zadanie opisać swoją osobę za pomocą 15 punktów, na 5 skalach: - siła charakteru (rozumiana jako: wola, motywacja, chęć do działania)
- zdolności interpersonalne (nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu/zdolności przywódcze/perswazja)
- kreatywność/ wyobraźnia
- fizyczność (generalnie: czy jestem raczej sprawny fizycznie/silny/wysportowany, czy nie)
- reaktywność/spostrzegawczość Każdej sferze przypisać można wartości od 1 (jestem kiepski w tej dziedzinie) do 5 (jestem wybitny w tej dziedzinie) . Do rozdania jest 15 punktów.
12. Ankieta:
Wypisz w punktach kilka możliwych zastosowań szczoteczki do zębów.
PTŻ 3 jest obszerna, jak widzicie. Dlaczego? Potrzebuję mieć wyraźnie zarysowaną postać, żeby wiedzieć, kogo prowadzę. Osobiście nie potrafię grac postaciami „bez historii”. To raz. Dwa – będę używać faktów z przeszłości postaci jako zaczepów fabularnych w toku sesji.
Jeśli coś jest niejasne – zapraszam do pytań. Rekrutacja potrwa do 26 IX, nie zakończy się wcześniej. Mam świadomość, że potrzebny jest czas na przemyślenie i spisanie postaci. Możesz spokojnie pisać kartę, na pewno ją przeczytam i uwzględnię w rekrutacji.
Jeszcze jedna ważna sprawa na koniec: wśród graczy będzie ukryty pomocnik MG, realizujący dodatkowe zadania, które otrzyma ode mnie na pw. Jeśli jesteś zainteresowany tą rolą – zaznacz to w kp.
Znajdziesz odwagę, żeby mi zaufać?
Pozdrawiam 8) kanna
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
Ostatnio edytowane przez Kerm : 06-09-2012 o 18:23.
Powód: Proszę nie używać koloru czerwonego
|