Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-09-2012, 18:56   #68
Gettor
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Pppp: Ja po prostu mam złe doświadczenia z graczami, którzy chcą się o wszystko wykłócać... Powiem mu, że tutaj stać nie wolno, to on zrobi mały kroczek i powie, że w takim razie będzie tu stał -.-

Doświadczenie planuję przyznawać na dwa sposoby: w dużych paczkach dla każdego i w małych paczkach za osiągnięcia.

To pierwsze oznacza mniej więcej coś takiego - kiedy dojdziecie w sesji do określonego momentu (czy raczej - kiedy osiągniecie coś przewidzianego w scenariuszu), dostajecie ilość doświadczenia potrzebną na lvl up (tzn. tyle ile potrzebowałaby osoba która dopiero co wskoczyła na poziom X, żeby wskoczyć na poziom X+1, a nie tyle ile potrzebowałaby osoba, która od pewnego czasu jest na poziomie X, żeby wskoczyć na poziom X+1).

To drugie oznacza, że jeśli ktoś mnie zaskoczy ciekawym rozwiązaniem, wyjątkowo dobrym odgrywaniem postaci, czy czymkolwiek co zasługuje na uwagę, dostanie bonusowo troszkę doświadczenia.

Ile będzie trwała moja sesja? Cóż, jeśli wszystko przejdzie pomyślnie i cała gra będzie przebiegała bezproblemowo, to myślę że fabuły starczy mi na jakiś rok. Ale to obliczenia bardzo na wyrost
 
Gettor jest offline