@ raduciou
Tak, zdecydowanie i bez ironii. "Sowieckość" (...nawet nieideologiczna) może stanowić pewną barierę. Piszę to najzupełniej poważnie, sam znam gry, które, choć dobrze i z pomysłem wykonane, nie znajdują się na mojej liście "tytułów, w które na pewno zagram". By daleko nie szukać, chociażby gra "90 minut", w której odgrywa się ostatnią rozmowę z umierającym ojcem. To nie dla mnie.
Wracając.
Dziękuję Ci za słowa uznania dot. "fabularnej otoczki" naszej gry - ufam, że wykonanie całości podręcznika dorównuje zawartemu w nim tekstowi. W razie jakichkolwiek problemów, np. ze zrozumieniem jakiejś zasady, służę pomocą. Gra, jak widać, to typowy "indyk" (independent), stąd, nie ukrywam, proponowana wizja rozgrywki różni się od tej znanej z klasycznych gier RPG.
Naturalnie, nie twierdzę, że jest gorsza/lepsza. Ot, "inna" - po prostu
.
Peace!
Skryba.
PS. Co do rysunku, to niezastąpiony i niezawodny Car Kościej Nieśmiertelny, bohater komiksów i "główny zły" ЯED DЯEAM
. Mamy go sporo, GunarDAN wykonał krocie "gestykulujących carów", wykazując się niebywałą cierpliwością do wyżej podpisanego i jego fanaberii
.