Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-01-2005, 13:26   #9
Nassair
 
Nassair's Avatar
 
Reputacja: 1 Nassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwu
Diaboliq co do postu o przestrzeleniu mojej nogi:


Cytat:
szybko wyciaga jak na swój wiek z kabury pod pacha spluwe i strzela ci w kolano... niesamowity ból rozdziera twoje nerwy już nie jest ci do smiechu - nawet nie byłeś przygotowany na taki obrót sprawy

Gram w RPG od ponad 10 lat i na palcach jednej ręki (nie używając wszystkich palców) mogę policzyć GM którzy zachowali by się inaczej . Po drugie chyba nie dokładnie czytałeś opis mojej postaci i moje wcześniejsze posty. Może i dobustowanie kogoś na maxa daje rezultat ale ja jestem Solo i takiej reakcji kolesia spodziewam się przede wszystkim. W innym wypadku zrobił bym Technika Medycznego. On może i być szybki ale bez przesady, nie byłem przygotowany. W takim razie prześlij mi ma PW kim ja jestem bo to chyba inna postać niż to którą stworzyłem.


Pozdrowienia


Nassair



Do postu z dołu

Więc jak już pisałem, nie dokładnie czytasz moje posty. Zobacz na stronę 5 sesji. Opisałem tam jak wchodzę do pokoju w którym siedzi Jax i co robię. Przez cały czas . Staram się pisać każdy post jak najbardziej dokładnie, to właśnie jest storytelling. Porównaj niektóre moje posty z niektórymi postami innych graczy. Zawsze mogę zacząć pisać po dwie beznadziejne linijki nie wkładają w to nic, po prostu coś naskrobać by odwalić swoją kolejkę. Tak ogólnie to pisząc posty dokładnie (no przynajmniej się staram pisać dokładnie ) nic z tego nie mam. Nic nie opisałeś tego kolesia, ani pokoju (dokładnie), mogłeś choć napisać nie widzisz nic szczególnego, czy gówno widzisz. Ale jeśli tak wygląda storytelling to się podporządkuje.
 
__________________