Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-10-2012, 00:11   #1
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Skull & Shackles



No to zaczynamy!

1. Piszemy w trzeciej osobie liczbie przeszłej.
2. Większość rzutów ze względu na pożądana płynność wykonywać będę ja (dam wam znać, gdy będę chciał byście rzucali), będą one widoczne dla wszystkich w moich postach (zobaczycie to dokładniej już od następnej tury). Dołożę wszelkich starań, by nie walnąć się nigdzie w mechanice, jednak pomyłki przy takiej ilości mechaniki zawsze się zdarzają, dlatego jak coś zobaczycie - dawajcie mi znać. Z czasem poznam wasze postacie i błędów będzie coraz mniej. Gdy popełnię błąd i opiszę już co się stało, popychając akcję, nie będę tego poprawiał - ucierpi na tym znacznie płynność gry. Za to przy następnym teście otrzymacie bonusik odpowiadający temu, który przez błąd pominąłem. Wyjątkiem będzie tylko runda, w której któraś z waszych postaci zginie przez mój błąd - wtedy cofniemy
3. Paizo lubi dodawać do swoich przygód wiele mechanicznych mini-gierek i mechanizmów. Na statku będzie ich sporo, dlatego tak ważne było byśmy mieli poprawnie stworzone statsy. Często od nich zależeć będzie przeżycie postaci, bo sesja na początku jest lekko survivalowa (na forach są posty ludzi, którzy zginęli w pierwszej rundzie :>).
4. Jedyną zmianą w mechanice póki co, będzie zmiana w inicjatywie wynikająca ze specyfiki PBF.

Normalnie tura walki często wygląda tak:

Gracz 1 > Potwór 1 > Gracz 2 > Potwór 2 > Potwór 3

Na forum to zupełnie niegrywalne. Bo w czasie kiedy jest tura Gracza 1 on może nie mieć czasu, ale mogą go mieć Gracze 2 i 3. Dlatego inicjatywę rozegramy grupowo na tej zasadzie:

Średnia inicjatyw graczy (suma inicjatyw podzielona przez liczbę graczy) przeciw takiej samej wartości potworów. Będą więc tylko dwie opcje. Albo zaczynają gracze całą kupą, albo potwory całą kupą. W ten sposób każdy będzie mógł pisać, wtedy kiedy będzie miał czas, nie czekając na nic.

5. Jak już mówiłem - mechanika będzie zupełnie otwarta. W czasie walki w komentarzach dostaniecie pełne statystyki przeciwników od drugiej rundy walki (w pierwszej będą dla was niespodzianką). Zaś wszystkie staty waszych postaci zgromadzone są tutaj:

"saspostacie" - shrib.com

saspogaduchy | shrib.com

Jest to baza poglądowa. Nie zmieniajcie tam nic i nie klikajcie save. To plik, do którego mam dostęp z pracy i ja będę dbał o to, by wszystko było tam aktualne (wraz z HP, rzuconymi na was czarami, chorobami itp). Tam zawsze będzie można zajrzeć i zobaczyć w jakim stanie jest wasza postać. Co jakiś czas będę robił backupy tej bazy. Gdy dojdziecie do lvl upa napiszecie w komentarzach, co sobie chcecie dodać, a ja zedytuje bazę. Wchodząc do bazy klikajcie F5 (refresh w przeglądarce) bo często się nie odświeża sama.

6. Dajcie niskie avatary. Nie będą wyglądać beznadziejnie przy dużej ilości krótkich postów

7. Osoby, których postacie wpisane zostały do bazy mogą już grać. Reszta czeka na autoryzację. Jednocześnie zwracam uwagę, że mój post jest tak długi, bo to pierwszy i opisowy. Następne nie będą już raczej takie męczące

I to tyle ogólnego przynudzania. W tej turze poproszę na dole waszych postów po jednym rzucie k10. Możecie też opisać trochę postać, jeśli chcecie zwrócić uwagę na coś, czego nie widać na avatarze. Odpowiadam oczywiście też na wszystkie pytania.

No i życzę miłej gry. Obyście zbyt szybko nie musieli tworzyć nowych postaci
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 29-11-2012 o 20:42.
Tadeus jest offline