Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-10-2012, 11:54   #4
Qumi
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Saul zatrudnił was w złotym goblinie i co za tym idzie otrzymujecie tygodniówkę w wysokości 10 sztuk złota. Goblin jest jednak w kiepskim stanie i klientów nie jest aż tak wielu jak podczas znamiennej nocy gdy chciano okraść kasyno. Również przez ową noc, mniej ludzi przychodzi do Złotego Goblina. Poniżej przedstawiam wam tabelę przedstawiającą wasze zarobki do profitów kasyna:

Wskaźnik profitów_______Premia/Kara pieniężna
______-4_____________________-20sz
______-3_____________________-10sz
______-2_____________________-5sz
______-1_____________________-2sz
_______0_____________________0sz
______+1_____________________+5sz
______+2_____________________+10sz
______+3_____________________+25sz
______+4_____________________+50sz

Saul, lub ten kto akurat prowadzi kasyno, robi co niedzielę test Profesji (barman, zarządca, hazardzista, itp.). ST wynosi 20, jeśli mu się uda wskaźnik profitów podnosi się o 1, jeśli wypadnie >15 to wskaźnik obniża się o 1. Obecnie jest on na -1.

Pewne wydarzenia podczas przygody mogą również mieć wpływ na ten wskaźnik. Oprócz tego gracze mogą wpływać na rzut Saula dając mu premię +1 poprzez pewne czynności, choć istnieje pewna szansa, że kiedy jakiś gracz będzie zajęty tym to ominą go pewne fabularne zdarzenia.

Blefowanie (ST 15): Spędzenie 2 godzin na przechwalaniu i używaniu różnych zagrań aby ludzie odwiedzili kasyno. Jeśli rzut się nie uda 3 razy to postać będzie musiała korzystać z umiejętności „Przebierania się”.

Rzemiosło (ST 15): Spędzenie 2 godzin i 10 sz na przygotowanie gadżetów i reklam.

Dyplomacja (ST 15): Spędzenie 2 godzin na witaniu i pomaganiu w kasynie.

Dyplomacja (ST 20): Spędzenie 4 godzin na przekonywaniu ludzi do wejścia do kasyna.

Zastraszanie (ST 15): Spędzenie 2 godzin jako bramkarz. Jeśli gracz obleje test o co najmniej 5 oczek to dochodzi do bójki z jakimś zbirem.

Zastraszanie (ST 20): Spędzenie 4 godzin na zastraszaniu klientów innych kasyn, że jeśli nie będą grali u nas to coś złego się im stanie. Po 1k4 tygodniach takiej taktyki inne kasyna również ją podejmują. A Saul nie otrzymuje już z nich premii, co więcej otrzymuje karę -2 ze względu na zachowanie innych kasyn.

Występy (ST 15): spędzenie 2 godzin na występowaniu dla klientów kasyna.

Profesja (ST 15): Spędzenie 2 godzin na byciu krupierem w kasynie.

Percepcja (ST 15): Spędzenie 2 godzin na szukaniu oszustów w kasynie.

Podnoszenie wskaźnika profitów również owocuje doświadczeniem.
 
Qumi jest offline