KARTA POSTACI:
Imię: Eliz Kared
Pseudonim: Elei
Wiek: 155 lat
Rasa: Elf
Płeć: Kobieta
Profesja: Łowca
Ekwipunek: 10$, sztylet, łuk długi, rapier
Czary:
-heeteel - leczenie zewnętrznych ran
-burnth - ogień
-fthinksee - widzenie najbliższej drogi
Cechy: Przyjazna, nieufna, odważna, waleczna, nieustępliwa
Wygląd: Ciemnobrązowe oczy, rude, długie do kolan włosy, spięte mniej więcej w połowie zielonym pierścieniem, okryta długą, zielono-brązową peleryną, prawie całkowicie zakrywającą ubranie pod spodem, wzrost 64 cm, waga 50 kg,
Historia: Elei, a raczej Eliz Kared urodziła się w Irlandii, w Hrabstwie Caven. Kiedy skończyła 100 lat straciła matkę. Wstąpiła wtedy do Akademii Wojennej. Tam uczyła się sztuki wojennej. Była jedną z najlepszych uczennic. Stała się najlepiej wyszkolonym wojownikiem. Podczas jednej z wypraw w teren, wraz z towarzyszami napotkała hordę drowów. Próbowali walczyć z nimi jednak ona i jej kompani opadli w niewolę. Jeden z drowów rozpoznał w niej coś znajomego. Tak, to ta dziewczynka, która przed uniknęła losu podobnego do matki. Drow dobrze pamiętał te oczy. Patrzyły na niego, gdy pozbawiał młodą Elfkę życia. Te wspomnienia wywołały u drowa szyderczy uśmiech, zaś u Elei narastała wściekłość. Za wszelką cenę musiał uciec i dopaść mordercę matki. Spędziła w niewoli wiele dni. Patrzyła jak giną jej towarzysze. To jeszcze bardziej pobudzało w niej chęć zabicia drowa. Któregoś już z kolei dnia katorgi, Elei udało się zneutralizować zaklęcie działające jak kajdany. Ostrożnie wydostała się z celi, zabiła strażników i pognała w stronę swojego celu. Drow zorientował się i odparował atak elfki. Walczyli długo. Kiedy Eliz miała już zabić przeciwnika ten ulotnił się. Usłyszała tylko szyderczy głos „Jeszcze się zobaczymy” i obóz drowów zniknął. Dziewczyna poprzysięgła zemstę. Została łowcą i od lat szuka drowa zabójcy. Do profesji przyuczyła ją Driada, którą któregoś dnia spotkała na swej drodze. Spędziła z nią dwa lata i teraz wyrusza na poszukiwanie mordercy.
Umiejętności: Walka bronią, rozmowa ze zwierzętami, Stosowanie podstaw magii, tropienie, podstawy tworzenia eliksirów
STATYSTYKI:
Siła: 7
Wytrzymałość: 8
Zręczność: 8
Spostrzegawczość: 18
Inteligencja: 8
Wiedza: 12
Żywotność: 9
__________________ Wiatr pchnął twe marzenia w wielki żagiel zapomnienia... :rolleyes: |