Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-11-2012, 14:17   #1
Anderson
 
Reputacja: 1 Anderson nie jest za bardzo znany
[Siły Specjalne] Operacja Zorza Polarna

Operacja Zorza Polarna - Rekrutacja

Z tajnej bazy wojskowej na terenie USA skradziono cztery rakiety nuklearne o mocy 2 kiloton każda.
Alkaida opublikowała w internecie nagranie, w którym ogłasza, że to ona stoi za uprowadzeniem rakiet. Z nagrania można także się dowiedzieć, że Alkaida ma nowego przywódcę. Nijaki Kalian Ahrin, odsłania swoją twarz i ogłasza, że Alkaida po raz kolejny zada cios Stanom Zjednoczonym.

Nie znane jest miejsce pobytu Kaliana Ahrina ani składowania rakiet.

Waszym zadaniem jest inwigilacja i zniszczenie Alkaidy, oraz odnalezienie i rozbrojenie rakiet. Wszytkie państwa NATO wyraziły zgodę na natychmiastową egzekucję, każdego, kto będzie działał w sprawie odpalenia tych rakiet.

Informacje o prowadzonej przez was akcji nie mogą zostać upublicznione!

Gdy tylko będziecie gotowi, zostaniecie natychmiast przetransportowani do Strefy 51 - tak, ona istnieje - dostaniecie tam szczegółowe informacje na temat operacji.

Jednostka ISA

Będzie działać pod nazwą Thorne (cierń) - ma za zadanie zbieranie informacji, przeprowadzanie misji wywiadowczych i dostarczanie wam wszelkich potrzebnych informacji oraz wskazówek.

Zostaniecie przydzieleni do jednostki Delta Force



Powodzenia!


Karty postaci
Imię:
Nazwisko:

Ksywka:

Specjalizacja: (elektrotechnik, snajper, mechanik, itd...)


Wszystkie potrzebne produkty (prowiant, amunicja) dostaniecie na miejscu odprawy pierwszej akcji. Wszelkie prośby o dostarczenie amunicji, prowiantu lub wsparcia, proszę kierować do jednostki ISA pod pseudonimem Thorne.
__________________________________________________ __________

Kilka najważniejszych informacji:
Jeśli chodzi o styl prowadzenia i pisania sesji... Gracze, jak da się wywnioskować z opisu w pierwszym poście, będą działać wspólnie. Udostępnię im czat, na którym ustalą przywództwo i hierarchię - czy to przez głosowanie, czy losowanie, zależy od nich.
Ja, jako MG, będę tworzył i 'dostarczał' informacje oddziałowi - w tym przypadku pokieruję Jednostką ISA (Thorne) - a także będę wykonywał ruchy wrogimi oddziałami w bezpośrednich starciach, wiadomo - w sesjach w świecie średniowiecze/fantasy mamy walki z użyciem broni białej... tutaj będzie to użycie wszelkiej broni palnej jaka będzie dostępna w sesji.

Ponadto, do każdej znaczącej misji, przygotuję mapy orientacyjne z ew. rozkazami z góry. Mapę tę, będzie posiadała każda postać. Mapy z najświeższymi danymi prosto z centrali, przekazywane drogą satelitarną.
Będą to mapy w formie panelu wszytego w rękaw kombinezonu oraz wyświetlanego hologramu pod przesłoną hełmu.


Styl i zasady pisania... Jak to wśród facetów (a może jakaś postać kobieca się trafi?) - trochę jaj, zgrzytów i sporów nie zaszkodzi.
Fabuła będzie głównie wymagała od graczy 'podchodów' ale to nie oznacza, że czasem nie będzie jakiejś ostrej strzelaniny.

Mechanika sesji:
Np. Szansa na dostanie kulki, zależeć będzie od tego, jak dużą wagę gracz przywiązuje do bezpieczeństwa. Jeżeli dobrze się kryje, wybiera odpowiednie momenty na działania, szanse są małe.
Jeżeli pod ostrzałem wroga, będzie starał się uratować kumpla, szanse na trafienie znacznie rosną.
Samo losowanie, czy dana postać oberwała (i w co) odbywać się będzie poprzez rzucanie kostką K10. Szansę na trafienie ustala MG, im większa szansa tym więcej razy wykonany będzie rzut. Jeżeli suma wyrzuconych oczek przekroczy ustaloną ilość, gracz zostaje trafiony. W co? to zależy od MG, aby sesja była ciekawsza będę wybierał miejsca postrzału, by nadały rozgrywce pikanterii.

Co do samego rzutu:
Procent szansy zostaje odjęty od maksymalnej ilości oczek. Wynikiem jest minimalna suma oczek, oznaczjąca postrzał.

Najmniejsza szansa na trafienie: to 5% - wykonywany jest jeden rzut K10, oczywiście 5% z 10 to 0,5, więc gracz zostanie trafiony tylko gdy wyrzucona liczba to 10.

Następny poziom niebezpieczeństwa: 3 rzuty, 15% (30 możliwych, minimalna suma oczek oznaczających postrzał od 26)

Kolejny: 5 rzutów, 20% (50 możliwych, postrzał od 40)

Kolejny poziom: 7 rzutów, 25% (70 możliwych, postrzał od 53)

Przedostatni: 8 rzutów, 30% (80 możliwych, postrzał od 56)

Najwyższe zagrożenie postrzałem: 10 rzutów, 40% (100 możliwych, postrzał od 60)
__________________________________________________ _____________

Link do sondy: [Sonda] Operacja zorza polarna. ([Siły specjalne] Operacja Zorza Polarna)

Karty postaci proszę przesyłać na PW

Pozdrawiam.
 

Ostatnio edytowane przez Anderson : 26-11-2012 o 19:20. Powód: Zmiana zasad dotyczących map
Anderson jest offline