Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-12-2012, 23:05   #32
abishai
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cytat:
Rozważałeś możliwość graczy posiadających więcej niż jedną "główną" postać? Zwyczajnie gracz robiłby kilka postaci w tym dwie o mniejszych poziomach od głównej.
Nie ma takiej możliwości .

To znaczy, nie mam nic przeciwko dokładniejszym nakreśleniu przez gracza paru podwładnych w zależności od rodzaju pozycji lub wpływów jakie się wykupi (zawsze to mniej roboty dla MG). No i można nakreślić samemu dokładniej sylwetki pomocników wykupywanych poprzez * wydane na Sojuszników. Ale główna postać jest tylko jedna i jej śmierć oznacza odpadnięcie gracza.

Inna sprawa, że ostatecznie wszyscy NPCe są kierowani przez MG i choć będzie można odrobinę światotworzyć i kierować stworzonymi NPCami oraz innymi podwładnymi, to świat jest zły, drowy są przekupne i w każdej chwili wierny NPC może wykręcić świnię swemu szefowi .
Choć przy odpowiednio wydanych punktach, konkurencji ciężko będzie przekupić niektórych NPCów.

Na pocieszenie dodam, że sesja choć PvP, to nie ma na celu radosnej wyrzynki graczy między sobą. Należy pamiętać, że ostatecznym celem jest władza na miastem . Nie opłaca się więc mordować graczy, dopóki nie stanowią bardziej przeszkody niż pomocy.
Polityka to nie tylko sztylet w plecy, ale i tymczasowe układy i sojusze.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 06-12-2012 o 23:10.
abishai jest offline