wyjaśniam znaczenie czarów na wszelki wypadek:
fireball- obrażenia od ognia.
ice arrow- obrażenia od lodu.
thunder- obrażenia od pioruna.
sleep-Usypia wroga.
poison- otrucie przeciwnika.
Break - zamienia przeciwnika w kamień
mute- ucisza wroga( wróg nie może wypowiedziec słów magii)
float - chwilowa lewitacja
blind- oslepia wroga
scan- skanuje przeciwnika w poszukiwaniu słabych punktów
confuse- dezorientuje przeciwnika, uderza na oślep
shell- redukuje o połowę obrażenia od czarów
protect-redukuje o połowę obrażenia od atakóqw fizycznych
slow-spowalnia ruchy przeciwnika
berserk-tracisz kontrolę na swoją postacią, której zwiększa się siła i nawala przeciwnika do smierci
__________________ Drodzy gracze żeby Vaardanca był zadowolony i żeby można było później wydać książkę na podstawie tej sesji proszę o porządne posty 8-10 linijek i żeby były dobrze napisane ;) |