Będzie konkurs kart, z kryteriów powiedzmy, że mniej więcej patrzę to tak:
- moja znajomość gracza/uzupełnienie się rolowo zespołu;
- przejrzystość/schludność wypełnienia karty postaci;
- historia/fluff;
I teraz po kolei - znajomość gracza - wiadomo, że znając kogoś mam o nim wyrobioną opinię i wiem, czy mogę na niego liczyć, czy mi odejdzie. Rzecz jasna nie dyskryminuję nowych, po prostu nie lubię mieć do czynienia z osobami, które stwierdzą po stronie rozgrywki że jednak nie chcą grać i zostawią mnie z problemem na głowie.
Uzupełnienie się rolowo zespołu - nie ukrywam, przygoda jest dość wymagająca i wymaga różnych ról w drużynie, na pewno przyda się czaromiot objawień i czaromiot wtajemniczeń, coś łotrowatego robrajającego pułapki również jak najbardziej i tak dalej. Nie wezmę przecież sześciu wojów, więc najlepiej dogadać się z pozostałymi odnośnie ról i jakoś wpasować w zespół.
Karta postaci - nie chodzi mi o wygrzew mechaniczny. Dla mnie postać w temacie klasa postaci i jedna prestiżówka to wystarczająco, nie musicie robić mechanicznych wygrzewów. Jeżeli ktoś chce zoptymalizować postać, a brak mu obycia polecam ten zbiór poradników do klas:
Handbook Index
Wracając do kwestii, chodzi mi po prostu o solidne wypełnienie karty
.
Historia - nie chodzi mi o długość, jak chcecie mnie ululać do snu to wyślijcie mi 0,7 Jacka Danielsa (adres podam w PW), chyba że naprawdę świetnie piszecie. Chodzi mi o treściwe przedstawienie postaci, jej motywacji, statusu i tak dalej. Historia bardziej potrzebna jest mi do sprawdzenia jak piszecie, tyle.
@UP: W przygodzie nie znalazłem żadnej adnotacji odnośnie roku, więc zakładam bieżący - generalnie okres koło Wojen Pajęczej Królowej, bo o ile pamiętam książka poruszała temat milczenia Lolth.