Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-12-2012, 22:44   #3
Nasty
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Witam,

to ty prowadzisz postać ja tylko daje wskazówki. Celem sesji jest pisanie storytellingu. Jaki jest sens powielania przez ciebie tego co sama napiszę. Dla tego nie chcę prowadzić za rękę. Możesz wybrać jedną z możliwości, wykonać któreś zadanie albo według swojego uznania zgodnego z charakterem postaci stworzyć własne wyjście z sytuacji. I to dotyczy każdego gracza. Jeżeli zdecydujesz się wykonać możliwość otwarcia drzwi możesz iść potem do kustosza. Jeżeli wyjdziesz przez okno może spotkasz na swojej drodze jeszcze tę grupę. Co do listu otrzymasz go na e-maila. To wy decydujecie za swoje postaci. Jeżeli masz ochotę wejść do baru, burdelu, czy ewakuować się całkowicie z miasta nie widzę przeszkód. Ale wszystko ma swoje konsekwencje.

Są rzeczy które postać musi wykonać wtedy ma napisane co robi. Tak jak to że w twoim przypadku już ktoś puka do drzwi i tego nie zmienisz. Ale reszta zależy od ciebie. Inny gracz patrzy na kobietę i tego też nie zmieni. Inny znów dostał po głowie i siedzi w kiciu to fakty których nie zmienicie. Ale reszta zależy od was. One mają wpływ na główną fabułę ale, nie aż taką by się zmieniła lub inaczej skończyła.

Po co te zadania i czy są ważne?

Tak zadania są ważne i dobrze było by je wykonać. Ale znów wolna ręka nie musicie. Warto to zrobić po to by łatwiej wykonać większe zadanie. Przez to sesja staje się ciekawsza. Gracz który ma za zadanie wykraść notatnik może to zrobić ale nie musi. Notatnik ten jest dość cennym źródłem wiedzy o innych pozostałościach lądu czy tajemnicach i legendach po apokalipsowych. Może jest w nim gdzie znaleźć wodę podczas długiej wyprawy. Ale też wskazówka gdzie można znaleźć zaginiony ląd lub skarb w postaci złota. Gracz który ma sprawdzić słaby punkt na sterowcu. Pomoże mu to dostać się na pokład sterowca którego budowę zlecił burmistrz Darkan. Gracz który siedzi w kiciu może uda mu się dostać przed oblicze burmistrza i za pomoc w stoczni wyjdzie z niego. W ten sposób też trafi na sterowiec ba pomoże w jego budowie. Nie musicie trafić na niego od razu. Ale i tak główna fabuła was tam osadzi prędzej czy później.

Główna fabuła to w sumie też nie liniówka typu przeczytaj przepisz. Głównym założeniem jest tylko dostać się na sterowiec jedyny w swym rodzaju. A potem mnogość rozwiązań i przygód jest nie zliczona. To że macie dorwać piratów to tylko założenie. I cel burmistrza a czy wy to zrobicie się zobaczy.

W razie pytań pisać.
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 27-12-2012 o 22:54.
Nasty jest offline