Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-01-2013, 14:24   #30
mckorn
 
mckorn's Avatar
 
Reputacja: 1 mckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputację
Pomysł z chłopami i klonami nie jest zły , jeżeli nie wpadnę na jakiś dobry pomysł na przygodę(jest to bardzo prawdopodobne ) to na pewno ich użyję (mam nadzieję, że nikt się nie obrazi).
Jedyny problem jaki obecnie widzę to wybór świata i systemu (wolałbym storytelling/ autorkę, bo łatwiej wtedy wytłumaczyć mechanikę)
Hmm albo rozegrać wydarzenia w Starym Świecie na autorskiej mechanice (like oczko)? Czy odarcie wh z mechaniki to dobry pomysł(raz próbowałem rozegrać z nimi sesje na pełnym wh2- klapa)?
 
__________________
Nieobecny
mckorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem