Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-01-2013, 21:20   #12
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Someirhle Zobacz post
Raz jeszcze sugeruję przemyślenie sprawy atrybutów. Teraz jak już kojarzysz o co chodzi z ST i czarami premiowymi, widzisz chyba, jak ważna dla zaklinacza jest charyzma. Ogólnie, nawet przy mniejszych wartościach punktowych niż masz do dyspozycji, zaczynanie gry zaklinaczem z cha poniżej 16 jest mało rozsądne. Nie chciałbym, żebyś zniechęcił się do gry z powodu niegrywalnej postaci.
Krótki wstęp do "power gaming": skoro charyzma jest taka ważna dla zaklinacza jak siła dla wojownika to powinien tam mieć 20, żeby mieć +5. Postacie są o wiele grywalniejsze, gdy mają jeden atrybut +5.

A skoro już będziesz miał charyzmę +5 to nie rozdzielaj punktów umiejętności na jakieś pierdoły (Przeszukiwanie? Jeździectwo?) tylko pakuj wszystko w te umiejętności, które oparte są na charyźmie. Choć te wszystkie, które tam masz oprócz Jeździectwa to pewnie się przydadzą...
 
Anonim jest offline