| [Materiały] Spisek w Bögenhafen KARTY POSTACI xeper - Skalfkrag Hurdorson
Rasa: Krasnolud
Profesja: Najemnik
Kasa: 10 zk 11s 2p
CECHY:
WW 49 [+10]
US 32 [+10]
K 37+5 [+5]
ODP 50 [+5]
ZR 21+5 [+5]
INT 31
SW 38 [+5]
OGD 22
A 1+1 [+1]
ŻYW 13 [+2]
S 4
WT 5
SZ 3
PP 2
PS 2
UMIEJĘTNOŚCI: rzemiosło - kowalstwo; wiedza - krasnoludy, Tilea; znajomość języka - khazalid, staroświatowy, tileański; hazard; targowanie; powożenie; sekretny język - bitewny; spostrzegawczość; unik;
ZDOLNOŚCI: krasnoludzki fach; krzepki; odporność na magię; odwaga; widzenie w ciemności; zapiekła nienawiść; błyskawiczne przeładowanie; szybkie wyciągnięcie; strzał mierzony;
EKWIPUNEK: ubranie dobrej jakości; płaszcz spięty broszą; ciężkie podkute buciory; plecak [zwój liny, pochodnia, bandaże, koc, łyżka, nóż, miska, kufel cynowy, zwój rzemienia, bukłak, resztki racji żywościowych, hubka i krzesiwo], woreczek z tytoniem, fajka; kolczyki w uszach; pierścienie na palcach; 2 miecze; topór; 2 skórzane kaftany (słaba jakość)
ZBROJA: skórzana kurta + kaftan kolczy [korpus 3, ręce 1], stalowa tarcza
BROŃ: kusza [28 bełtów]; miecz; 2 sztylety; nadziak piotrek.ghost - William Schmidt
Rasa: Człowiek
Profesja: Cyrkowiec
Kasa: 13 zk 11s 2p
CECHY:
WW 28 [+5]
US 35 [+10]
K 30
ODP 32
ZR 36 [+10]
INT 33
SW 29 [+5]
OGD 43+10 [+10]
A 1
ŻYW 11 [+2]
S 3
WT 3
SZ 4
PP 3
PS 3
UMIEJĘTNOŚCI: plotkowanie; wiedza - imperium +10; język - staroświatowy; kuglarstwo - gawędziarstwo, śpiew; opieka nad zwierzętami; przekonywanie; spostrzegawczość; plotkowanie; gadanina
ZDOLNOŚCI: broń specjalna- rzucana ; przemawianie; naśladowca; charyzmatyczny
EKWIPUNEK: ubranie podróżne; plecak; koc; miska, sztućce; lutnia; ubranie dobrej jakości
ZBROJA: skórzany kaftan [korpus 1]
BROŃ: sztylet; miecz; nóż do rzucania Someirhle - Johann Wolfger
Rasa: Człowiek
Profesja: Żołnierz
Kasa: 14 zk 11s 2p
CECHY:
WW 38+5 [+10]
US 32 [+10]
K 31
Odp 33
Zr 26 [+10]
Int 24
SW 34 [+5]
Ogd 37
A 1+1 [+1]
Żyw 11 [+2]
S 3
Wt 3
Sz 4
PP 3
PS 3
UMIEJĘTNOŚCI: plotkowanie [+10], wiedza (Imperium), znajomość języka (staroświatowy), opieka nad zwierzętami, powożenie, unik, spostrzegawczość, zastraszanie, leczenie
ZDOLNOŚCI: odporność na choroby, bystry wzrok, broń specjalna (palna), błyskawiczne przeładowanie, precyzyjny strzał, szybkie wyciągnięcie, silny cios
EKWIPUNEK: Ubranie podróżne (koszula, spodnie, buty, peleryna), plecak (a w nim - koc, drewniana miska i sztućce), mundur
ZBROJA: skórznia [wszystkie 1], tarcza
BROŃ: sztylet, miecz, rusznica (9 kul) vanadu - Rudi Teodelm
Rasa: Niziołek
Profesja: Łowca
Kasa: 10 zk 11s 2p
CECHY:
WW 14
US 55+10 [+15]
K 27
Odp 21 [+5]
Zr 54 [+10]
Int 34+5 [+5]
SW 38
Ogd 40
A 1
Żyw 11 [+3]/ 7
S 2
Wt 2
Sz 4
PP 3
PS 3
UMIEJĘTNOŚCI: przeszukiwanie; sekretny język - łowców; skradanie się; spostrzegawczość; sztuka przetrwania; tropienie; ukrywanie się; nauka - genealogia/heraldyka; plotkowanie; rzemiosło - gotowanie; wiedza - niziolki; znajomość języka - niziołki, staroświatowy;
ZDOLNOŚCI: Błyskawiczne przeładowanie, wędrowiec, szybki refleks, twardziel, broń specjalna proca, odporność na chaos, widzenie w ciemnościach, strzelec wyborowy
EKWIPUNEK: Ubranie (koszula, spodnie, czerwona kamizelka, buty skórzane wysokie, płaszcz żółtopomarańczowy), sakwa, drewniana miska, sztućce, plecak, metalowa manierka (1l), 10m liny, hubka, krzesiwo, pochodnia, haczyk na ryby i żyłka, łopata, świeca łojowa, koc, odtrutki, 2x wnyki, 4 butelki nędznego wina, kociołek, klucz (do klatki w której siedziały niziołki), namiot, drogocenny naszyjnik
ZBROJA: skórzana kurta (słaba jakoś) [ręce, korpus 1]
BROŃ: 8 oszczepów do rzucania, proca, sztylet, miecz, 7 bełtów
Ostatnio edytowane przez Wnerwik : 10-02-2013 o 22:39.
|