Nie czytałem powyższych odpowiedzi, by się nie zasugerować.
- powinien chcieć grać, przychodzić na sesje z własnej, nieprzymuszonej woli, nie namawiany przez nikogo, nie zmuszany. Nie powinien grać dla zgrywy, bo to jest "modne", bo koledzy/koleżanki grają i tak wypada...
- musi orientować się w systemie choć pobieżnie, by nie pytać o najdrobniejsze, banalne detale świata czy mechaniki (choć nieznajomość mechy jest do zniesienia).
- powinien wczuwać się w odgrywanego bohatera, postępować zgodnie z zadeklarowanym etosem/charakterem.
- nie może przerabiać sesji w błazeńskie widowisko, czyli "korbić". Mam doświadczenie z takimi graczami i mimo innych zalet, nie są dobrym towarzystwem na sesji, zwłaszcza dla graczy, którzy chcą naprawdę się pobawić.
- musi być aktywny, czynnie uczestniczyć w rozgrywce, nie może się przez niąślizgać na plecach innych graczy.
Na razie tyle... |