Jeśli było by trochę chętnych to czemu by nie
W sumie mógłbym poprowadzić każdy setting. Jeśli któryś jest cięższy do prowadzenia to zawsze nowe wyzwanie.
-----------------------------------------------------------------------------------
Przed snem dorzucam jeszcze coś dla tych dla których system kostkowy w Savage Worlds jest zbyt losowy i zarzucają mu, że nawet z wysokimi statami rzadko wypadają sukcesy
Na k12 88% szansy na sukces w standardowym teście w tym 50% na sukces z przebiciem, nie doliczając do tego stałych bonusów z przewag. Potestujcie
Najpierw wybieramy kość która określa naszą umiejętność, potem ile musimy na niej wyrzucić by był sukces, standardowo to 4 lub więcej. Zaznaczenie Wild Card oznacza, że rzut wykonuje figura (gracz, boss, ktoś istotny) i dodaje dodatkowe k6 do rzutu. Ostatnia opcja, czyli Righteous Rage, to dodatkowa zasada w Solomon Kane. Powoduje ona, że gracz testuje czy nie wpadł w szał łowcy potworów. Jeśli tak jest, a tutaj zaznaczamy, że tak to system dodaje kolejne dodatkowe k6 do testu
W takim przypadku mamy 2% szansy na porażkę przy k12 w skillu
Savage Worlds Probability Calculator