Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-02-2013, 13:40   #1
Dreak
 
Dreak's Avatar
 
Reputacja: 1 Dreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie coś
[Autorski: Yluvani] Volonir

Na początku był tylko on. On i pustka w której nie istniała materia czy czas. Pustka którą przemierzał, a wtem jego myśli zaczęły tworzyć wszechświat. Wszystko wzięło się od niego. Mimo swojej nieskończoności upodobał sobie jeden ląd. Wszystkie jego podróże zaczynały się od niego i na nim kończyły. Był on jednak pusty. I wtedy powstali oni, Yluvani. Każdy z nich był niezwykły i miał w sobie jego cząstkę. Rozmawiali z nim i podróżowali. Porozsyłał ich po różnych krainach. A tych najpotężniejszych i których najbardziej sobie upodobał zesłał do Voloniru. Krainy w której się wszystko zaczynało i wszystko kończyło. I tam mieli tworzyć i rządzić.
======================================



I to by było na tyle w kwestii historii świata. A to dlatego że to wy ją stworzycie, jak i wszystko co na nim będzie. Ta sesja to trochę eksperyment więc proszę o wyrozumiałość bo nie jest jeszcze dopracowana. Sesja będzie podzielona na Ery. Powiem tylko tyle że każdy z was będzie potężnym Yluvantem. Każdy dostanie swoją krainę Voloniru i będzie mieć odmienna moc. Waszym głównym celem w pierwszej erze będzie przygotować świat. To będzie czysta dyplomacja w której musimy doprowadzić do rozkwitu swojej krainy. Np. By w swojej krainie mieć wodę, a co za tym idzie roślinność trzeba będzie przekonać władcę wody by nam ją przekazał. Od razu uprzedzam że działanie typu "odrzucam wszystkie oferty" nie będzie pochwalanie i skończy się dla tego Yluvanta bardzo kiepsko w drugiej erze, a poza tym ja jako wszechojciec mam moce każdego z was i mogę według upodobania czasem wam przeszkadzać, czasem pomagać, a czasem robić coś co w ogóle nie pasuje do koncepcji waszej krainy. Np, ktoś robi ciemna krainę, bez roślinną i górzystą coś w stylu Mordoru z Władcy pierścieni, a ja nagle postawie wielkie jezioro. Od razu uprzedzam, dobrze planujcie swoje działania bo coś raz postawione nie może zostać zmienione wcześniej niż w drugiej erze przez jednostki które postaną.

Drugą Era będzie wyglądać zupełnie inaczej. Razem z wami ustalę na postawie waszych działań w pierwszej erze i waszych pomysłów jednostki jakie powstaną w waszej kranie. Pamiętajcie jednak że jednostki będą mieć wolna wole, nie będą to bezmyślne zombie-sługi więc może to czasem wprowadzić chaos. Yluvanci opuszczą Volonir i wrócą po pewnym czasie rzuceni w wir wydarzeń ale ich rola zostanie zmniejszona do wydawania rozkazów, czasem jeśli wszechojciec pozwoli można będzie coś zrobić ich mocą.

Jeśli chodzi o KP wystarczy:
Imię:
Charakter (proszę o w miarę dokładne opisy bo nie wykluczam że na podstawie charakteru i założeń będą przyznawane moce):
Założenia względem krainy:

Wymagam podstaw chociaż painta by wprowadzać zmiany na mapę powyżej heh

Odpisy w miarę krótkie ale częste. Raz na max 2-3 dni.

Przypominam sesja będzie eksperymentem więc dużo rzeczy będzie dopracowywane w trakcie.
 
__________________
"If you want to make God laugh, tell him about your plans."

Ostatnio edytowane przez Dreak : 02-02-2013 o 14:05.
Dreak jest offline