Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-01-2007, 23:50   #42
Yarot
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Atak udany! I to w dodatku z fartem. Dlaczego? W poprzedniej edycji WFRP była taka fajna zasada par. Jeśli na kostkach wyszła para liczb to miało się albo farta (by odróżnić to od zdolności "szczęście" albo pecha). Jeśli dubel wyszedł poniżej wartosci to fart, jeśli powyżej, to pech. W przypadku Bertholda to fart (rzucił 22). Co mu daje? Pomyślmy. Powiedzmy, że będzie to na tyle dobry cios, że do parowania ma się jednorazowy bonus w postaci -10%.
Kapitan korzysta z parowania. Jego Walka Wręcz wynosi 69. Zatem by sparować cios, musi rzucić poniżej 59%. Zobaczmy:
[dice:b2a9c67f72]1d100 = 1752703779 [/dice:b2a9c67f72]
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline