Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-02-2013, 20:28   #17
behemot
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Suma kondycji i wytrzymałości wynosi 10 a nie 12.

Tak zaufanie się na bieżąco zmienia, przy czym im bardziej komuś ufasz tym bardziej cię może zranić. Znaczy wymóc na postaci jakieś zachowanie, typu oddanie fanta, albo podjęcie wyzwania wbrew woli gracza.

Zmiana wartości zaufania:
Może nastąpić w obydwie strony w przypadku:
- Wyzwania w którym obydwoje biorą udział.
- W stosunku do postaci, która zakończyła wyzwanie (to tylko po stronie biernej)
- Przekazaniu przedmiotu.
- Wykupieniu cechy i przywołaniu wspomnienia w którym obydwoje biorą udział.
- W przypadku śmierci jednego z członków drużyny.

Zaufanie może zmienić się tylko o +/- 1 za każdym razem.

Czyli np teraz każdy z panów może zaufać lub odufać wenie jeden punkt.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra
behemot jest offline