Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-02-2013, 17:04   #1
konrad92
 
konrad92's Avatar
 
Reputacja: 1 konrad92 nie jest za bardzo znanykonrad92 nie jest za bardzo znany
Post [Komentarze] Podróż w nieznane

Witam.
Aby posty ładnie wyglądały i były czytelne, proszę się trzymać poniższych reguł.

Główne założenia.
1.Gracze wcielają się w rolę postaci dowodzących grupą, nie całej grupy i z tej perspektywy powinno być to opisywane.
-2.Tury- Jedna tura trwa 1 tydzień -5 -dni dla graczy i 2 dni dla mnie (studiuję zaocznie więc jak wypadnie mi zjazd to mogę nie zdążyć wysłać wiadomości).-
3.Tura na osi Czasu- 1 tura (5 dni) = 1 dzień. Gracze w swoich postach opisują właśnie ten 1 dzień.
4. Sposób prowadzenia sesji. Nie będę wstawiał swoich postów w temacie (chyba że okazjonalnie) Lecz będę działał poprzez PW. Oto przykład;

-Gracz; Opisał w swoim poście że grupa wędruje poprzez las itp.-
MG (ja); Piszę wiadomość do gracza w stylu „twoi zwiadowcy znaleźli ślady orków, Maszerują przed tobą. Są około pół dnia przed tobą. Co chcesz zrobić?"
-Gracz; -Odpisuje wiadomość. „Zwalniam marsz, ponieważ nie chcę na nich wpaść. Wysyłam zwiadowców przodem abyśmy przez przypadek na nich nie wpadli.”
-MG (ja); Wiadomość- -„Ok. Zwalniacie marsz. Po południu znajdujecie polanę. Możecie się na niej zatrzymać lub iść dalej. Jeżeli będziecie szli dalej. Prawdopodobnie będziecie musieli rozbić obóz przy trakcie w lesie. Opisz to już w swoim poście.”
Gracz; Pisze post w którym opisuje przebieg całego dnia

5. Czego Wymagam od graczy; Przede wszystkim dużej inwencji twórczej. W swoich Wiadomościach będę opisywał Jedynie najważniejsze wydarzenia. Wszelkie detale pozostawiam graczom. np. rozmowę opiszę tylko czego się postać dowiedziała a jej przebieg może gracz prawie dowolnie zinterpretować.
- Dobrze by było aby gracz wchodził prawie codziennie na lastinn. Chociaż by na chwilkę by odpisać na ewentualne wiadomości.
6. Brak Mechaniki, będzie to Storytelling