Dobrze. Kapitan zobaczył co się święci. Zobaczyłeś w jego oczach, że to jest właśnie to, czego wymagał. Krzyknie "Dobrze! Dalej!" jako akcja darmowa. A potem jego odpowiedź. Zwlekał z połową akcji, którą wykorzystuje właśnie teraz. Poświęca ją na wykonanie finty. Pozwoli to na wyprowadzenie ataku, którego nie da się sparować. Oczywiście wymaga to udanego testu na Walkę Wręcz, czy udało się zwieść rekruta a potem zwyczajne trafienie.
Zatem najpierw test na powodzenie finty
Kapitan Walka Wręcz 69
[dice:04da4ee3ca]1d100 = 1176553212 [/dice:04da4ee3ca]
Berthold Walka Wręcz 32
[dice:04da4ee3ca]1d100 = 989815071 [/dice:04da4ee3ca]
oraz samo trafienie Kapitana
[dice:04da4ee3ca]1d100 = 1219435553 [/dice:04da4ee3ca]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |