Spokojnie tym razem bez damskich Space Marines, w razie co będą siostry bitewne. Więc zmian świata tak na dużą skalę nie przewiduje, jednak nie do końca znam wszystkie zasady jakimi kierują się pewne organizacje czy wykorzystywanie pewnych technologi oraz terminologię. Więc mogą się pojawić terminy w stylu przekaźnik telepatyczny, terminal dostępu czy laptop niż te bardziej wyszukane
Co do ras obcych to chyba z nich zrezygnuję na starcie. Nie wykluczam jednak możliwości zdobycia później obcego jako sojusznika i przełączanie się pomiędzy nim, a pierwotną postacią w odpisach. Pozwoli to głównej postaci podziałać na salonach czy społecznie, a obcym w bardziej wrogich warunkach.
Co do kart postaci, podejdę do nich ogólnikowo. Zrobicie sobie główne statystyki, a później jeśli napiszecie w historii, że wychowaliście się na statkach to przyjmuje, że macie umiejętności i wiedzę typową dla tego środowiska, natomiast gorzej czujecie się schodząc na ląd, Jeśli w karierze napiszecie, że żył z tego co ukradł czy przemycał towary to przyjmę, że umie sobie poradzić w takich klasycznych sytuacjach itd.
Talenty i umiejętności będą do wykupienia dopiero przy awansowaniu postaci na wyższy poziom.