Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-02-2013, 23:10   #8
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Fajnie, teraz już dla mnie jasne


A teraz już pytania mechaniczne

Część żółta jest tak jakby główną umiejętnością, a biała specjalizacją, tak? Czyli na przykładzie Twojej karty rzucając kamieniem jest 5+10 do testu? Zawsze tak jest ('główna' + ew. 'specjalizacja')?

Co w sytuacji, jak jest zero w umiejce? Automatyczna porażka, czy normalnie jest jakiś dodatek z cechy (np. Atak)? Pytam bo w przykładzie o wspinaczce np. tego dodatku nie było.


A i jeszcze może sugestia co do mechaniki.
- Może by się przydało rozróżniać stopień trudności testu? Łatwiej z jednej odległości trafić w jabłko, niż w beczkę
- Może też do testów między NPC i BG, czy BGvsBG do przykładu, który opisałaś dodać rzut kością i dopiero po tym porównywać? Wtedy wejdzie jeszcze ten czynnik losowy dający szanse nawet komuś z mniejszym skillem.
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 22-02-2013 o 23:34.
AJT jest offline