Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-02-2013, 16:20   #26
Nasty
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Witam:

Cytat:
Tylko małe pytanie. Gdzie dokładnie jest to miasto osiedlowe od mojego miejsca 'zamieszkania'? Pytam, ponieważ jak odpisywałem miałem nieco inną, zamroczoną, wizję i teraz wychodzi mi na to, że do miasta mam praktycznie rzut beretem na południe, bo leży na tej samej wysepce, prawda?





Możecie wszyscy korzystać z Google Map (Earth lub satelity). Pomoże w przemieszczaniu w malej odległości. W większej lepiej czekajcie na mój opis bo ruin nie znajdziecie w google map

Edycja:

Witam ponownie,

Krótko jak pisać było trochę wyżej. Ale jeszcze dodam małe szczegóły. Jako że nie jest to storytell.., ale fajnie by było taką formę tu utrzymać, to proszę o taką formę. Jeżeli ktoś nie lubi pisania storytell.. no trudno jakoś przeboleje.

Na pewno chciała bym widzieć:

1) Piszemy co robimy (było opisane wyżej z przykładem ataku na NPC przy ognisku)

2) Dialogi piszemy -dialog co mówi gracz NPC- kto to powiedział.
Czyli kursywa i pomiędzy -tekst -

3) Chcesz testu! Nie piszesz tego że chcesz tylko, opisujesz co robisz np:
"Celuję w nadchodzącą postać odbezpieczam broń i strzelam. Korzystając z mojej sprawności strzeleckiej jak i obycia bronią palną wywalam połowę magazynku." Na końcu by było jasne piszesz pod linią

---------------------------------------------------
Z tabeli (Broń strzelecka,...+ Pistolet (jeżeli masz i jej użyłeś), lub Karabin (jeżeli masz i go użyłeś)+ Atak jeżeli NPC jest blisko i ciebie widzi. Na końcu nie zapomni o sprawdzeniu ekwipunku niektóre rzeczy dodają celności czy punkty do kategorii. Nie dodajesz je do tabeli bo ekwipunek za często zmieniasz i wtedy byś stale dodawał i odejmował punkty.
A po co?

------------------------------------------------------
Jeżeli test wymaga rzutu kostką np: NPC jest daleko czy test obejmuje inne kategorie z tabeli to Rzucasz kostką. Jeżeli tego nie zrobisz MG rzuca za ciebie. Ale musisz podać co robisz i jakich kategorii używasz do tego. Mg nie gra za ciebie i nie będzie wybierał co za umiejętność wykorzystasz. Ale ją sprawdzi czy posiadasz.

4) Staraj się opisać najpierw reakcje na post MG. Może i niema zagrożenia. Ale bezpieczniej dla ciebie gdyż każda akcja ma swoją reakcję. Jeżeli za daleko przeniesiesz gracza bez opisu jak tam dotarłeś sam sobie na grzebiesz. Nie mam szansy przesłać tobie, ani opisu otoczenia ani jednostek które tam mogą być lub to co mogłeś znaleźć po drodze. I taki gracz natykający się na wroga dostaje Kartę Wroga z opóźnieniem. Wtedy nie ma że boli (a bo MG specjalnie dał mu takiego silnego skill-a).

5) Nie graj wrogimi jednostkami i nie pisz co one robią to zadanie MG (bo po łapach tego nie tykaj). Kodów, Crack-ów, tu nie ma. Stawiając sobie sam przeszkodę nie wiń MG za rezultat. A atakując lub nawiązując kontakt z wrogiem czekaj na reakcję lub akcję. (to chyba bardziej dla nowych)

6) Nie musisz pisać wielkich opowiadań. Ale chociaż poprowadź postać do momentu kiedy nie wiesz co dalej, lub do tego którego uważasz że wyczerpałeś odpowiedź na post MG.

7) Nim więcej opisujesz tym większy problem dla MG by ciebie zaskoczył. Ale nie rób kilku czynności na raz w zależności od sytuacji. (Punkt 1 tej listy).

Ale jeżeli napiszesz:
Wszedłem do kryjówki i poszedłem na strych, spać. (dajesz mi nie ograniczone możliwości zabicia twojej postaci)

Troszkę się wysil a przetrwasz;
Rozglądałem się zanim skręciłem w kierunku kryjówki. Zanim otworzyłem schyliłem się. Chociaż niski płot częściowo mnie zasłaniał. Przy wejściu był żywopłot więc dodatkowo kamufluje moje wejście. Zamykając drzwi zabezpieczyłem je jak i postawiłem coś koło nich. By zrobiło hałas jak tylko ktoś otworzy drzwi. Może nie wielki hałas, ale dla mnie słyszalny. Taki alarm wystarczy jak ktoś jest na niego wyczulony.Wchodząc na górę rozsypałem i rozrzuciłem rzeczy na schodach. A to deskę, a to szmaty. W ten sposób na pierwszy rzut oka nie widać mojej obecności. Ukradkiem zerkałem przez okno zanim zasnąłem. Co to za sen jak każde skrzypnięcie czy pukniecie w okolicy czy w domu powodowało wędrowaniem dłoni na broń. Takie noce to już normalka. W dzisiejszych czasach ludzie z problemem sennym mają chyba najlepiej.

8 ) To co nie opisane przez MG leży w waszej gestii opisu. Jak widać w punkcie (7), działa to w dwie strony. I niema że:
a bo zapomniałem ale zamknąłem drzwi i zasunąłem szafką. (a tak naprawdę to szafki nie było, ale ją zbudowałem ). Nie opisane przez gracza furtka dla mnie.

9) Nie przeginaj z bohaterstwem lub naciąganiem sytuacji. Bo będzie zwrotka i cofnięcie się do sytuacji krytycznej. Bez rzutu będzie ałka za karę.

10) Myśl nikt za ciebie tego nie zrobi to ty grasz postacią. MG zawsze zostawi kilka rozwiązań możliwych do wykonania.

11) Kto pyta nie błądzi. Sama jestem od niedawna i się uczę.

 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 27-02-2013 o 00:31. Powód: Edycja jak pisać!
Nasty jest offline