Oto karta. Zrobiłam, jak potrafiłam. Jeśli jest za krótka lub powinnam coś zmienić, proszę o uwagi
Imię i nazwisko: Eriden Naladell
Rasa: Nacja elfów z Wielkiej Puszczy
Klasa: Wyznawczyni Lwa
Pochodzenie: Szlachta
Wygląd: Włosy: długie, proste, ciemny blond
Oczy: czarne
Wzrost: 170 cm
Waga: 60 kg
Wiek: 120 lat
Cechy szczególne: szpiczaste uszy
Charakter:
Eriden jest powierzchownie dość porywcza jak na elfa, choć często odbiera się ją w ten sposób, kiedy nie zna się jej motywacji. Choć matka wpoiła jej wszelkie zasady etykiety, czasem żądza wiedzy magicznej przeważa w podejmowanych przez nią decyzjach. Pomimo tej wyróżniającej ją wady, cechuje ją raczej wrażliwość, nie tylko w znaczeniu łatwości w byciu zranionym, ale także jako delikatność w obchodzeniu się z naturą i czułość na piękno.
Historia:
Eriden urodziła się w rodzinie szlacheckiej, mieszkającej w jednej z osad elfich nad Jeziorem Księżycowym. Jej ojciec pełnił wysoką funkcję w Najwyższej Radzie państwowej, zaś matka była dystyngowaną i dobrze wykształconą czarodziejką, która jednak poświęciła się w dużym stopniu kształceniu swoich dzieci: najstarszej i najbardziej obiecującej córki oraz młodszego syna Aerana, bardziej kierującego się w ślady ojca.
Eriden od dziecka wykazywała spore zainteresowanie poznawaniem tajników wciąż nieodgadnionej magii. Przez okres dzieciństwa i w wieku nastoletnim chłonęła całą wiedzę, jakąś chciała jej zaoferować matka. Po osiągnięciu dojrzałości bez wahania urzeczywistniła swoje największe marzenie, czyli opuściła dom rodzinny, by dołączyć do Wyznawców Lwa. W czasie wędrówki przez ludzkie osady w końcu poznała swojego mistrza Domira Crosara- wiekowego mężczyznę, od wczesnej młodości zajmującego się magią. Przez następne lata rozbudzała swoją ciekawość poprzez nauki u szanowanego Wyznawcy Lwa. Dopiero po jego śmierci Eriden zdecydowała się opuścić ludzkie osady i poszukiwać dalszej wiedzy na Wyspach Wysokich, a konkretnie na Wyspie magów, która z opowieści bardów miała być krainą jej snów...
Złoto: 4sz 49 ss 32sm
Ekwipunek: kij, skórzana tunika, karta pergaminu, zapisana księga, inkaust,pióro, koń wierzchowy, łuk, strzały
Cechy pierwotne:
Ciało 1
Umysł 5
Cechy główne:
Siła: 8 (słaba)
Zręczność: 9 (średnia)
Moc: 13 (dobra)
Inteligencja: 15 (bardzo dobra)
Rany:
Lekkie 1-4
Ciężkie 4-8
Śmiertelne 8+
Umiejętności i bonusy Umiejętność klasowa: czary
Umiejętności rasowe: muzyka- gra na flecie, łucznictwo
Umiejętności wyuczone wróżenie, leczenie, etykieta, alchemia, czytanie/pisanie
Znane języki: elfi
Bonusy klasowe: zdolność do uczenia się języków, bystry wzrok, czuły słuch, zwiększona odporność na choroby