Czas zacząć...
Obsada:
Thronaar (postać
Thronaara) - niski, acz krępy krasnolud o długiej, rudej brodzie zasłaniającej większą część mocno zużytego pancerza i krwisto czerwonych (pewnie farbowanych - ale nikt się nie ośmielił spytać) włosach.
Rasa: Krasnolud
Cechy Pierwotne:
Ciało: 4
Umysł: 2
Cechy Główne:
Siła: 14 (bardzo dobra)
Zręczność: 12 (dobra)
Moc: 11 (dobra)
Inteligencja: 7 (słaba)
Umiejętności (powiązana cecha):
Walka;
Handel;
Czytanie i Pisanie; ;
Zimna krew;
Bitewny Szał;
Specjalizacja walka Młoty;
Broń miotana*.
Lekkie rany od 1 do 7
Ciężkie rany od 7 do 14
Śmiertelne rany od 14 wzwyż
Ekwipunek:
sztylet, młot, młot wielki, koszulka kolcza, ubranie podróżne, hubka i krzesiwo, koc, plecak; dwa pergaminy, w tym jeden obarczony lakową pieczęcią; prosty sztylet(żołnierza); nóż z kościaną rękojeścią (łuczniczki);miedziany medalik z wybitej na jednej z stronie sześcioramienną gwiazdą z wpisaną w nią podobizną smoka; sztylecik z rękojeścią obłożoną górskim kryształem (spalibrat);.
Majątek: 48 srebrników i 12 miedziaków
--------------------------------------
Imię:
Szar Na'Odin (postać
Magnesusa)
Rasa: ork
Młody ork albinos, wygrany przez własne plemię, wychowany przez człowieka z wysp, znanego jako Ollen, który później go opuścił, by nigdy nie wrócić. Zaznajomiony z życiem na statkach. Wyrachowany, pewny siebie, zawsze mówi to co myśli, nawet jeśli to nie wypada.
Klasa zawodowa: wojownik
Cechy Pierwotne:
Ciało: 3
Umysł: 3
Cechy Główne:
Siła: 10
Zręczność: 12
Moc: 7
Inteligencja: 8
Umiejętności (powiązana cecha):
Walka - specjalizacja: pieść (?);
Poruszanie się w dziczy;
Aktorstwo;
Handel;
Kradzież;
Rany: 1 do 5, 5 do 10, 10+
Ekwipunek: okute rękawice, które zawsze ma na sobie i używa ich w walce, sztylety w butach, szabla przy pasie, zestaw wytrychów, łom, plecak.
Majątek: 7 srebra
-----------------
Imię i nazwisko:
Eriden Naladell (postać
Nache)
Rasa: Nacja elfów z Wielkiej Puszczy
Klasa: Wyznawczyni Lwa
Pochodzenie: Szlachta
Wygląd:
Włosy: długie, proste, ciemny blond
Oczy: czarne
Wzrost: 170 cm
Waga: 60 kg
Wiek: 120 lat
Cechy szczególne: szpiczaste uszy
Charakter:
Eriden jest powierzchownie dość porywcza jak na elfa, choć często odbiera się ją w ten sposób, kiedy nie zna się jej motywacji. Choć matka wpoiła jej wszelkie zasady etykiety, czasem żądza wiedzy magicznej przeważa w podejmowanych przez nią decyzjach. Pomimo tej wyróżniającej ją wady, cechuje ją raczej wrażliwość, nie tylko w znaczeniu łatwości w byciu zranionym, ale także jako delikatność w obchodzeniu się z naturą i czułość na piękno.
Historia:
Eriden urodziła się w rodzinie szlacheckiej, mieszkającej w jednej z osad elfich nad Jeziorem Księżycowym. Jej ojciec pełnił wysoką funkcję w Najwyższej Radzie państwowej, zaś matka była dystyngowaną i dobrze wykształconą czarodziejką, która jednak poświęciła się w dużym stopniu kształceniu swoich dzieci: najstarszej i najbardziej obiecującej córki oraz młodszego syna Aerana, bardziej kierującego się w ślady ojca.
Eriden od dziecka wykazywała spore zainteresowanie poznawaniem tajników wciąż nieodgadnionej magii. Przez okres dzieciństwa i w wieku nastoletnim chłonęła całą wiedzę, jakąś chciała jej zaoferować matka. Po osiągnięciu dojrzałości bez wahania urzeczywistniła swoje największe marzenie, czyli opuściła dom rodzinny, by dołączyć do Wyznawców Lwa. W czasie wędrówki przez ludzkie osady w końcu poznała swojego mistrza Domira Crosara- wiekowego mężczyznę, od wczesnej młodości zajmującego się magią. Przez następne lata rozbudzała swoją ciekawość poprzez nauki u szanowanego Wyznawcy Lwa. Dopiero po jego śmierci Eriden zdecydowała się opuścić ludzkie osady i poszukiwać dalszej wiedzy na Wyspach Wysokich, a konkretnie na Wyspie magów, która z opowieści bardów miała być krainą jej snów...
Złoto: 4sz 49 ss 32sm
Ekwipunek: kij, skórzana tunika, karta pergaminu, zapisana księga, inkaust,pióro, koń wierzchowy, łuk, strzały
Cechy pierwotne:
Ciało 1
Umysł 5
Cechy główne:
Siła: 8 (słaba)
Zręczność: 9 (średnia)
Moc: 13 (dobra)
Inteligencja: 15 (bardzo dobra)
Rany:
Lekkie 1-4
Ciężkie 4-8
Śmiertelne 8+
Umiejętności i bonusy
Umiejętność klasowa: czary (masz pozwolenie na 5 zakleć)
Umiejętności rasowe: muzyka- gra na flecie, łucznictwo
Umiejętności wyuczone wróżenie, leczenie, etykieta, alchemia, czytanie/pisanie
Znane języki: elfi
Bonusy klasowe: zdolność do uczenia się języków, bystry wzrok, czuły słuch, zwiększona odporność na choroby.
----------------------------------
Troszku zasad:
- opisy i dialogi piszemy zwykłą czcionką,
- przemyślenia postaci w cudzysłowie,
- mechaniczne wybory jak w nawiasie kwadratowym [],
- na dole każdego mojego postu są dwa ciągi liczb. Jeden to wyniki k20 a drugi k6. Ja jako MG wybieram zawsze pierwszy, wolny z lewej. Wy możecie wybrać którykolwiek, ale zawsze zaznaczajcie w swych postach co rezerwujecie. Z chwilą gdy pozostaną ostatnie 3 wyniki (lub mniej) dopisuję/losuję nowe - zawsze będzie to widoczne w moim poście.
Tyla
Miłej zabawy