Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-03-2013, 03:15   #25
K.D.
 
K.D.'s Avatar
 
Reputacja: 1 K.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumny
Jakkolwiek nie mogę mówić za Komiko, wydaje mi się że jego post odnosił się do klasyczności przedstawionych przez Ciebie zarysów fabuły. Rytualne morderstwa w tle Miasta-Kopca i sesja militarystyczna z komandosami w roli głównej to tak dla czterdziestki jak i dla popkultury chleb i masło(co w przypadku GwO sam przyznałeś). To, czy ta klasyczność jest nacechowana negatywnie, jest moim zdaniem kwestią sporną. Pejoratywny wydźwięk posta Komiko już mniej.

Fakt że mniej ortodoksyjne motywy - starcie filozofii prowadzenia wojny w Odkupieniu, czy nietypowy setting w Upadku - przegrały względem popularności z resztą konceptów, mówi chyba sam za siebie w temacie tego w co ludzie chcą grać i co chcą czytać.
 
__________________
"Uproczywe[sic] niestosowanie się do zaleceń Obsługi"
K.D. jest offline