Drugi pomysł wykonalny przy okrojonej sferze czasowej i wpływach terytorialnych. Przydzielenie graczom konkretnej roli która ma za zadanie poszerzać wpływy danej grupy. Na terenie miasta, bądź powiatu/województwa wykonalne. Tury bardziej intuicyjne, a rozrywka przypominająca zwykłą sesję. MG jako głowy/bossy grup zlecających graczom zadania. Pomysłowość graczy, ich zaangażowanie i niekonwencjonalność, oraz ukańczanie wątków pobocznych misji (nie znanych im) wspiera działania ekspansywne grup. Im bardziej pomyślni gracza, tym lepsze bonusy dla nich i dla ich grupy. Wszystko oczywiście zależy od realiów danej rozrywki. Gracze jednak byliby tylko trybikiem który wraz ze zdobywanym szacunkiem i reputacją zyskiwałby pomocników/podwładnych, oraz namiastkę władzy wspinając się po szczeblach kariery.
Hmm, chyba jak zwykle poniosła mnie moja wyobraźnia i odbiegłem trochę od tematu.. |