Cytat:
Napisał Aschaar Realistycznie patrzac - pomysł drugi jest niewykonalny. Z wielu powodów. Przede wszystkim dlatego, iz nie da się w rozsądny sposób kontrolować tego co mogą wymyśleć cywilizacje graczy. W ciagu 25 lat tury jestem w stanie w starozytnym Rzymie wymyslec proch, a w nastepnej - broń atomową, bo ja jako gracz wiem co jest do tego potrzebne... To takie trchchę granie w stara cywilizację, gdzie jakos tak zawsze wychodzilo, ze w okolicach roku tysiecznego mialem bron nuklearna, a konczylo sie gre wymyslajac advanced technology 6754...
Pomysł pierwszy brzmi ciekawie i proponowalbym od niegonzacząc, aby sprawdzić jak to jest byc mg na forum... |
Kiedyś próbowałem robić grę opartą na The Settlers. Każdy miał swojego "przedsiębiorcę", wydobywał towary, sprzedawał je, potem można było zatrudniać pracowników... i wystarczyło, że 4 graczy zatrudniło 5 pracowników i już gra zaczęła się sypać, bo za dużo zmiennych było do śledzenia... jednak,
gdyby tak zastanowić się i stworzyć naprawdę dobry system z jeszcze lepszymi tabelami excel to może coś by z tego wyszło.
Kłopot w tym, że niesposób przewidzicieć gdzie i kiedy uderzy piorun.
Jakby jednak była robiona opcja 2 to popatrzę.