Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-01-2007, 19:48   #1
Yaneks
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
[Warlords]By Yaneks-Ogółem

Mój nowiutki system nazwał Warlords. Nazwa pochodzi od najpotężniejszych istot w tej grze, którzy zwą się Eksterminatorami. Wiem że nazwa nie bardzo pasuje do RPG, ale znakomicie ma się do ich natury. Ale o tym później. No to... zaczynam.


PODZIAŁ POLITYCZNY MAPY GRY
Teren, na którym toczy się gra, jest podzielony na kilka części. Świat Warlords ma kształt dysku, a jego środek to tak jak ziemski Biegun Północny (w tym wypadku i południowy). Istnieją cztery morza, i jeden ocean.
Ocean nazywa się Oceanem Chaunów (czytaj Czaunów), od dominującego tam państwa: Państwa Chaun.
Cały świat podzielony jest na dwa wielkie mocarstwa, i cztery pomniejsze państewka. Wszystkie położone są na dwóch kontynentach, oddzielonych Oceanem. Na końcach kontynentów, które mają kształt rogali, znajdują się morza: Morze Bransa (od żeglarza który przepłynął go wszerz), Morze Pousów (od rasy, która zamieszkuje to morze), Złote Morze (od bogatych złóż złota, które się tam znajdują) oraz Morze Mieczy (od słynnych kuźni, które znajdują się na tamtejszych wyspach). Na pierwszym kontynencie, Murkisie (od pierwszego cesarza Chaun-Murkisa) znajdują się cztery państwa: Dominujące, czyli Chaun, oraz jedno mniejsze, Arcer. Drugi kontynent, Anhil, zamieszkują mieszkańcy czterech państw: Największego, czyli Bassur (od pierwszego Faraona, Bassura), oraz trzy malutkie państewka: Bis, Ter i Ugl (od trzech braci, którzy założyli te państwa: Bisa, Tera i Ugla).
Morze Bransa i Morze Pousów znajduje się na zielonym, zadrzewionym Murkisie, natomiast Złote Morze i Morze Mieczy leży na wielkiej pustyni, Anhilu.

Państwo Chaun
Powstanie państwa Chaun owiane jest wielką tajemnicą. Oprócz prastarych Elfów, których jest tylko pięciu, nikt nie zna historii powstania największego mocarstwa świata.
Władzę w Chaun sprawuje Król, obecnie Król Armand III. Królestwo jest tak wielkie, że zajmuje 90% kontynentu Murkisa. Pierwszy Król, Murkis zdawał sobię sprawę, że utrzymanie tego wszystkiego w jednej głowie nie ma sensu. Podzielił więc terytorium na 4 prowincje, w których władzę pod kontrolą Króla, sprawują Orkusi, zwierzchnicy prowincji.
Gospodarka królestwa należy do najbardziej rozwiniętych na świecie, ponieważ na terenie królestwa wszystkiego jest pod dostatkiem. Jest mnóstwo kopalni Złota, Żelaza, wiele tartaków, i ogromna ilość pól uprawnych.
Wojsko dynastii Chaunów również należy do najsilniejszych. Państwo jest w stanie zapewnić sobie bezpieczeństwo przez wiele setek lat. Król Murkis ogłosił także powstanie nowego rozkazu mobilizacji. Rozkaz ten zwołuje 70% sił całego państwa w wyznaczonym miejscu.


Rasy Warlords
W Warlords istnieje tylko kilka ras, i nie ma krzyżowek (np. Półelf).
Oto rasy sprzymierzone:
Człowiek-ludzie zdominowali świat, przez ich umiejętność walki, uprawy i łowiectwa. Nie należą oni ani do najsilniejszych, ani do najszybszych. Są uniwersalni.

Elf-elfy należą do najmniej licznych ras Warlords. Jest ich zaledwie kilka tysięcy na całym świecie, ze względu na wyznawaną przez nich religię. Pozwala im ona na posiadanie wyłącznie jednego dziecka).

Krasnolud-krasnoludzi są najsilniejszymi mieszkańcami świata. Potrafią jednym ciosem zabić trzech wrogów. Jednak nie umieją uprawiać zbóż, są tylko i wyłącznie wojownikami.

Troll-trolle to jedna z pochodnych ras ludzi. Wiele setek lat temu ulegli rozmaitym mutacjom, przez co powstali trolle. Są spokojną rasą, żywią się ziemią, i powstają z ziemii. Są niezwykle silne, ale głupie i niezdarne.

A oto rasy wrogie:
Goblin-gobliny to chyba najgłupsze z istot Warlords. Są głupie i niezdarne, ale szybkie i nieźle walczą. Mają mało punktów życia, i brak im zwierzchnictwa.

Czerwony ork-czerwone orki są naprawdę czerwone. Przypominają diabły. Mają ostre, ale krótkie rogi, i zalążek ogona. Są potwornie silne, i znakomicie walczą, ale brak im hierarchii, zręczności i mózgu.

Zwierzoludź-zwierzoludzie w Warlords demitologizują zwierzoludzi. Są to istoty, których rasa (czy małpa czy koń itp.) jest określona od urodzenia. Potrafią się oni zamieniać w ludzi, i w zwierzęta, co czyni ich perfekcyjnymi szpiegami. Są bardzo zwinne i mądra, ale nie umieją walczyć.

Nieumarły-istnieje wiele rodzajów nieumarłych. Ich cechy są opisane w Bestiariuszu.

Wszystkie rasy są opisane w bestiariuszu.

To jest jedynie wstęp. Zapraszam do reszty podręczników.
 
Yaneks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem