Zormar mechanika w młotku jest banalna
wszystko opiera się na 1k10 i 1k100
Każda akcja/umiejętność korzysta ze statystyki np (akcja)atak to walka wręcz (albo umiejętności strzeleckie jak strzelasz) a przeszukiwanie (umiejętność) to bodajże int
kiedy stworzysz bohatera według. podręcznika ustalisz swoje statystyki
weźmy np że masz 35 walki wręcz na start
w rundzie masz 2 akcje
atak zwykły to 1 akcja
żeby trafić musisz rzucić poniżej swojej walki wręcz
rzucasz masz powiedzmy 34 Trafiasz!
obracasz liczby daje ci to 43 sprawdzasz w co trafiłeś ( na kp to pisze) i
rzucasz 1k10 + wszelkie bonusy do obrażeń na obrażenia odjąć wyt + punkty pancerza na danej lokacji ciała ( Trafionego celu oczywiście
)
Mam nadzieje że pomogłem
Jak coś poplątałem to sry , sam jestem mg w domu dla 2 kolegów od niedawna więc mechanikę kuje po nocach i jeszcze im objaśniam
Sorry for Long Post
a uniwersum wciąga naprawdę...