Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-04-2013, 04:16   #1
Gettor
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
[FR 3.5] Echo przeszłości.


Bractwo Czterech Mieczy otrzymało nowe zadanie. Zadanie związane z nimi.
Na tą myśl Hardegora przechodził dreszcz. Musiał coś szybko wymyślić, żeby powstrzymać Bractwo. Czarna Magma potrzebowała trochę więcej czasu, żeby dokończyć swoje interesy i nie mogła dopuścić, żeby Cztery Miecze im w tym czasie przeszkodziły.
Dokładniej to Hardegor nie mógł dopuścić, żeby im przeszkodziły.

Czarownik stał na balkonie i podziwiał blask zachodzącego słońca układając w głowie plan.
~Tak, to może się udać, pomyślał. Z satysfakcją odwrócił się i wszedł do środka, do wielkiej willi swojej organizacji.
Czarna Magma nie była czymś o czym powinien wiedzieć zwykły śmiertelnik dla własnego bezpieczeństwa i zdrowia psychicznego. Jednocześnie jednak Czarna Magma była tym, co mogło popchnąć ludzkość (i wszystkie inne rasy) w przód, więc wszystkie mroczne rytuały, rozlewy krwi, żywe ofiary oraz inne akty uznawane przez zwykłych śmiertelników za “ochydne” i “nieludzkie” były złem koniecznym potrzebnym Magmie do wykonania zadań.
Dziesiątek malutkich zadań, które dążyły do zrealizowanie ich ostatecznego, wielkiego celu. A teraz Bractwo Czterech Mieczy zostało wynajęte żeby ich powstrzymać. Niedoczekanie.

Hardegor przedstawił Magmie swój plan i spotkał się on z aprobatą. Otrzymał potrzebne do realizacji zadania środki i wyruszył na misję. Ku przeszłości. W nieznane, które zamierzał nagiąć do swojej woli.

* * *

Witam.
Krótki wstęp fabularny mamy już za sobą, więc zacznę część techniczną rekrutacji.

Przede wszystkim dziękuję Wszystkim i każdemu z osobna, że tu zajrzeliście. To stawia Was o krok bliżej do zgłoszenia się do sesji.
Niektórzy z Was mogą mnie kojarzyć z poprzednich sesji i pewnie mają wyrobione zdanie o mojej osobie. Nie chcę nikogo przekonywać do siebie, a raczej mam nadzieję że nie będę musiał.

Rozgrywka odbywać się będzie w systemie DnD 3.5, w settingu Forgotten Realms. Rok sesji nie jest istotny, jednak jako odniesienie możemy uznać, że Helm jeszcze żyje. To chyba wszystko co trzeba o tym wiedzieć.

Poszukuję od 3 do 6 graczy. W powyższym wstępie fabularnym użyłem roboczo nazwy “Bractwo Czterech Mieczy”, jednak nazwa ta może się zmienić nawet na “Bractwo Siedmiu Mieczy” w zależności od ilości graczy jaką będę miał. Tak, zgadliście: jedno miejsce w Bractwie zarezerwowane jest dla NPC.

Postać będzie naturalnie częścią Bractwa X Mieczy. To narzuca pewne warunki odnośnie takiego bohatera, przede wszystkim natury... towarzyskiej. Rozumiecie: taka osoba musi się umieć dogadywać z innymi.
Bractwo X Mieczy jest już dość starą i znaną w świecie organizacją najemnych mieczy, która działa z niemalże stuprocentową skutecznością. Ludzie się ich boją, szanują i daliby wszystko by móc ich wynająć by ci rozwiązali ich problemy. Można powiedzieć, że wynajęcie Bractwa jest równoznaczne z cudem!
Rozumiecie więc, że bohaterowie muszą umieć się z natury dogadać. Dlatego proszę, by przy zgłoszeniach w sesji wypisać nie tylko klasę postaci jaką gracie, ale też 1-2 zdania o tym jaka postać jest. To pomoże pozostałym osobom dostosować się do reszty drużyny.
Jako przykład, punkt odniesienia, przytoczę teraz owego NPC, który jest w Bractwie niezależnie od reszty graczy:

Percy Varentin, człowiek wojownik.
Percy jest typem chłodnego profesjonalisty, który robi to co inni mu wskażą za konieczne do zrobienia i polega na swoich towarzyszach do tego stopnia, że nigdy nie zadziała wbrew nim. Nie lubi ciemności, stroni od zadań w lochach, jednak nie sprzeciwi się jawnie jeśli reszta drużyny zadecyduje o takiej misji.

Karta postaci powinna się składać z trzech elementów:

Pierwszy element: Fabuła:
Historia postaci - wyznaję zasadę, że jeśli czegoś z historii postaci nie da się wykorzystać w sesji to nie ma sensu o tym w ogóle pisać. Proszę mieć to na uwadze. Historia nie musi być długa, ważne żeby czemuś służyła (patrz wyżej);
Charakter postaci - w tym nastawienie do reszty drużyny;
Rola postaci w drużynie - nie tylko w walce, ale także w bardziej subtelnych zadaniach oraz przy zwykłym spędzaniu wspólnego czasu (np. w karczmie);

Opcjonalne:
Trzy misje, które drużyna wspólnie wykonała: kiedy drużyna była początkującymi awanturnikami, kiedy drużyna była średniozaawansowanymi poszukiwaczami przygód oraz kiedy drużyna była już doświadczonymi weteranami.
Opisy tych wspólnych przygód powinny być w miarę dokładne i (oczywiście) uwzględniające Waszą postać jako głównego bohatera przygody, jednak bez przesady: pół strony na każdą z tych misji wystarczy w zupełności. Opisać w nich należy zadanie, jakie Bractwo miało przed sobą, trudności jakie napotkali, niespodziewane komplikacje jakie wyniknęły po drodze, ciężko okupione zwycięstwo, itp.
Można to potraktować jako swoisty konkurs. Macie pewność że najlepsze opisy misji zostaną użyte w sesji, a ich właściciele wyróżnieni (w końcu to będzie Wasza przygoda: to Wy decydujecie co się w niej wydarzyło).

Drugi element: Mechanika:
Napisana na stronie myth-weavers.
Poziom postaci: 15.
Złoto na ekwipunek początkowy: 220 k (nieco więcej niż na 15. poziom, doceńcie to )
Punkty do wykupienia atrybutów: 32 (należy pamiętać, że po ich wykupieniu bohaterowie mają jeszcze do rozdania trzy “surowe” punkty do atrybutów za awanse na 4. 8. i 12. poziom)
Podręczniki: Podstawowe + Player Handbook II + Seria “Complete” + Tome of Battle + Tome of Magic + Przewodnik Gracza po Faerunie + Zapomniane Krainy: Opis Świata + Magic Item Compendium.
Więcej podręczników, jako moi gracze, nie znacie i koniec. A już w szczególności nigdy nie słyszeliście o takim szatańskim wynalazku jak psionika.
Dozwolone rasy: Że tak powiem, zwisa mi to. Jeśli tylko będą się mieściły w zakresie powyższych podręczników i uargumentowane odpowiednio w historii (czemu Bractwo ich zaakceptowało, czemu nie żyga na ich widok każdego dnia, itp.) to wszystko przejdzie. Pamiętajcie jednak, że nawet SR 50, DR 20/- czy inne metody szybkiego leczenia nie uchronią Was przed specjalną zdolnością MG “Chcę Tobie zrobić krzywdę”
Dozwolone klasy: Tak jak powyżej z rasami: jeśli mieszczą się w dozwolonych podręcznikach to sa w porządku.

Odnośnie powyższych dwóch punktów pragnę dopowiedzieć jedną rzecz: jestem prostym człowiekiem i jeśli zobaczę postać, która ma to, tamto, na to jest odporna, to ją nie rusza, tamto może, to ma zawsze aktywne, a tamto i sramto zawsze przyjdzie jej z pomocą... po prostu się wystraszę i zapewne takiej postaci nie dopuszczę do gry. Bardziej cenię sobie zwykłe 15 poziomów łotrzyka, niż jakieś 7 poziomów spellthiefa, 3 poziomy czegoś, 2 jeszcze czegoś i pozostałe jeszcze czegoś innego. Pamiętajcie, że też jestem ludziem a nie procesorem komputerowym stworzonym do gier cRPG i moje zdolności matematyczne są ograniczone (aczkolwiek duże, jestem informatykiem).

Trzeci element: Avatar:
O rozdzielczości z szerokością do 200 pikseli. W formacie JPG. W miarę realistyczny, ale to już pozostawiam Waszym gustom.

Kontakt: gg: 13849694. PW. Email (patrz poniżej). Albo po prostu pisać w temacie rekrutacji. Do wyboru, do koloru.

Gotowe KP: słać na maila: twojmg@gmail.com Docelowo powinny się znaleźć tam trzy rzeczy: Fabuła postaci w jakimś tekstowym formacie. Mechanika postaci w formie linku do myth-weavers. Avatar postaci w formacie JPG.

Rekrutacja potrwa: do 12 maja z możliwością przedłużenia do 19 maja jeśli nie otrzymam do tego czasu wystarczającej ilości dobrych KP.

Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję. Jak o czymś zapomniałem albo coś jest niejasne to piszcie i pytajcie.
I nade wszystko zgłaszajcie się do sesji!
 

Ostatnio edytowane przez Gettor : 04-05-2013 o 17:02.
Gettor jest offline