Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-05-2013, 17:11   #561
xeper
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Krasnoludzki młot można naprawić. Będzie to oręż dobrej jakości, ale... Jest to zagubiona broń władców krasnoludzkiej twierdzy z Gór Czarnych. Gdyby jakiś potomek tychże lub ktoś, kto rozpoznałby broń zobaczył ją w rękach bohaterów, wówczas wiecie... Krasnoludy nie lubią za bardzo złodziei...

Naprawa młota, najlepiej nie u krasnoludzkiego kowala kosztowałaby około 15 zk. Oddanie go krasnoludom zapewni modyfikator +30 do kontaktów z przedstawicielami klanów z Gór Czarnych. Sprzedaż w middenheimskiej gildii przyniesie zysk 70 zk i dożywotnią niechęć karłów.

Co do znaku na ręce: można je usunąć wraz z ręką albo czymś szczególnie rozgniewać Sigmara lub Ulryka, którzy wówczas mogą wycofać swoje poparcie wraz ze stałą stratą 1 pkt Żyw i 1 PP.
 
xeper jest offline