Cepinho, moja Ty Wodo, Głębino Nieprzenikniona, o Rwący Strumieniu Bystrości !!! To wszystko już było. Opisane w przykładzie rozgrywki na samym wstępie rekrutacji.
Ale podam jeszcze raz. Na Twoim przykładzie żeby nie było :P
Proch wycyckał Szczura i poprowadził postać za rączke do swojego celu, depcząc i opluwając przy tym ideały Szczurka. Napisał post.
1. Gracz prowadzący Szczura drze jape w Komentarzach że jest konflikt, bo on chce aby postać zrobiła zupełnie co innego (i pisze od razu, co według niego ma postać zrobić). Podaje też iloma kostkami zamierza się rozprawić z przeprzydłym Prochem (1 kość darmowa + to co zużyje ze swojej puli kości / Żetonów Mechaniki).
2. Gracz prowadzący Proch deklaruje iloma kostkami będzie się bronił (1 kość darmowa + to co zużyje ze swojej puli kości / Żetonów Mechaniki)
3. Zakładamy, że konflikt został rozstrzygnięty na korzyść Prochu. Woda nie sprzedała praw do 'happy endu' i opisuje wynik konfliktu. Czy od opisu wody coś zależy? No zależy - bo może się okazać, że to, że Proch wygrał konflikt niewiele mu dało, a w zasadzie to poza tym, że pomimo iż postać zrobiła dokładnie to co Proch chciał, okoliczności ułożyły się i tak na korzyść Szczura/Wody.
Przy czym jeżeli Woda nie sprzeda NIGDY praw do 'happy endu' nie ma szans na zwycięstwo w grze, bo nie będzie miała nigdy Celu (brak żetonów).
EDIT: Oświecony moze sam zgłaszać konflikty i wskazywać które ze stron są zaangażowane, oraz dokonywać korekt w opisach i 'happy endach'. |