[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]
Skalf (RIP)
PD 300
Mężczyzna krasnolud tarczowy wojownik 1
PN Średni humanoid (krasnolud)
Init +1;
Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +1, Zauważanie +1
Języki Wspólny, Krasnoludzki, Gnomi, Orczy
KP 18, dotyk 11, nieprzygotowany 17 (+1 Zr, +5 zbroja, +2 tarcza) (+4 przeciw gigantom)
pw -10/13 (1 KW)
Wytrw +5,
Ref +1,
Wola +1 (+2 przeciw truciznom oraz czarom i zdolnościom czaropodobnym)
Szybkość 6 metrów
Wręcz kafar +5 wręcz (1k10+3/x3) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom)
Dystans krótki łuk +2 na dystans (1k6/x3) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom)
Miejsce 1,5 m;
Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +1;
Zwr +4
Wyposażenie: 20 strzał Atrybuty S 16, Zr 12, Bd 16, Int 14, Rzt 12, Cha 8
Spec Wł skalny zmysł, obeznanie z bronią, stabilność
Atuty biegłość w broni egzotycznej (kafar), zogniskowanie broni (kafar)
Umiejętności Przeszukiwanie +2 (+4 względem kamieniotwórstwa), Rzemiosło (kowalstwo) +8, Rzemiosło (płatnerstwo) +8, Skakanie +1, Wspinaczka +1
Ekwipunek napierśnik, duża drewniana tarcza, plecak, bukłak, racje podróżne (7 dni), zwijane posłanie, worek, hubka i krzesiwo, narzędzia rzemieślnicze, zimowe ubranie, 10 flaszek z piwem, kilof górniczy, lina konopna (30 metrów), kości do gry, zimowe gogle, futrowe ubranie, zimowe buty, rakiety śnieżne, 24 sz