Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-05-2013, 19:48   #1
Poker123
 
Poker123's Avatar
 
Reputacja: 1 Poker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znanyPoker123 wkrótce będzie znany
[Aut. Anime Storytelling] Między-świat Act I

Słowem wstępu
Proszę się nie zniechęcać nazwą Act I. Prolog był testem systemu i moich umiejętności. Wydarzenia w nim zawarte nie będą miały większego wpływu na rozgrywkę. Jeżeli jednak ktoś ma ochotę się z nim zapoznać : Prolog.

"Otwarły się wrota Miedzyświata,
a wraz z nimi rozpoczęła się przygoda..."
Historia
We wszech przestrzeni (ogólna nazwa wszystkich istniejących światów stworzonych) zaczęło dochodzić do przedziwnych anomalii. Teleporty wewnątrz światowe jak i miedzy światowe pochłaniały swoich użytkowników wysyłając ich w nieznane. Ślad i słuch, po wielu podróżnikach, zaginął. Nie tylko teleporty zachowywały się dziwnie. Zewsząd zaczęły napływać informacje o destabilizacji światów, olbrzymich kataklizmach, pojawianiu się zmarłych jak i innych nieznanych istot. Cała wszech przestrzeń pogrążyła się w chaosie. Nie wiedziano co się tak na prawdę dzieje. Odpowiedzią na tą zagadkę stały się teleporty. Z nieznanych i niemożliwych do sprawdzenie źródeł powstała teoria. Teoria mówiąca o tym że wszystkie przejścia, teleporty i inne niezwykłe zjawiska mają swoje wyjcie (oraz przyczynę) w nieznanym świecie.
W świecie między wszystkimi światami.

Informacje Wstępne
Problemy wszech przestrzeni pozostawmy z daleka od zwykłych istot. Omówmy jednak bliższe wydarzenia. Każda istota (gracz) z nieznanych powodów i przyczyn trafiła do tego "świata miedzy światami". Czy przybyła tu w konkretnym celu, przez przypadek a może zginęła i to jedynie jej świadomość tam przybyła? Są to jednak problemy z grubsza indywidualne. Przyczyna nie jest ważna. Ważny jest efekt. Przybycie do tego świata wywiera wpływ na jego zmiany. Tak jakby świat dostosowywał się do swoich mieszkańców.
I co teraz?
W tym właśnie momencie rodzą się cele. Cele graczy, cele świata i próba wydostania się z tej rzeczywistości.

Administracja
Sesja jest mieszanką zwykłego fantasy, anime i moich własnych koncepcji. Zaplanowane lokacje są różnorodne, ale właściwie wkomponowane w kolorystykę świata. Od zwykłych zalesionych terenów po lodowe szczyty, bezkresną pustynię a na podniebnych miastach kończąc. Świat gry dostosowuje się do graczy. Każdy gracz wnosi ze sobą system swojego świata. A co do samych postaci... Brak ograniczeń! Można być zarówno zwykłym shinobim, shinigami ze smoczymi korzeniami, nordem zabójcą bogów, czy też zwykłym człowiekiem bez specjalnych zdolności. Warunek jest jeden. Im ciekawsza postać, tym prościej przechodzi. Ale trzeba pamiętać że jako nowa postać nie może być zbyt silna. (Sam świat deje olbrzymie możliwości rozwijania postaci)

Kp
Imię Nazwisko / Miano
[pseudonim/nazwa] - jak się zwie / woła / jak jest nazywany
Płeć
Rasa - domyślnie człowiek. Nie odgrywa ona większej roli. (umiejętności rasowe do ustalenia)
Wiek
[Wzrost i Waga]
Wygląd - sprawa ważna ale nie najważniejsza. Najwygodniej jest wybrać sobie awatara i go opisać. Ponieważ podczas grania większość osób nie będzie pamiętać nawet jaki kolor mają wasze włosy. Natomiast awatar wyświetla się przy każdym poście. Nie mniej opis wyglądu musi być i zajmować co najmniej 5 linijek.
Charakter - rzecz ważna i niezwykle trudna. Jak się zachowuje, czym się kieruje, jak postępuje. To co zostanie tu napisane Powinno zostać utrzymane podczas rozgrywania sesji. Proszę nie pisać że postać jest honorowa jeżeli przy każdej okazji zamierza oszukiwać itp.
[Świat Rodzimy] - jeżeli postać pochodzi z jakiegoś niezwykłego świata należy go opisać (co ważniejsze elementy). Jeżeli jest to świat znany typu shibusen, sereitei, nasz świat - wystarczy tylko nazwa.(jest to informacja dla mnie ponieważ jedne postacie zrozumieją czym jest np. amaterasu, diabelski owoc, a dla innych będzie potrzebny opis).
Jeżeli gracz nie wie czy realia jego świata są mi znane czy nie wystarczy zapytać. Nie gryzę. ;D
Cele- co próbuje/chce osiągnąć (częściowo narzucam je ja, a częściowo wy sami)
[Marzenia]
Ścieżka - rzecz niezwykle ważna, określa bowiem kierunek waszego rozwoju. Na początek możecie określić ogółu np. szermierz, strzelec, albo z góry określić końcowy punkt np. Dragonslayer, Palladyn, Zabójca bogów, etc. (ograniczeń mnie ma)
Historia - sprawa najważniejsza. To co zostanie w niej napisane wpłynie na decyzję o waszym przyjęciu. Wyznaczniki:
• do sesji nie wchodzicie jako bogowie, lecz jako postacie przeciętne. W historii mogliście być kiedyś super ale teraz już nimi nie jesteście (jeżeli tak było opisać w jaki sposób nastąpiła zmiana.)
• opisać pochodzenie
• co ważniejsze elementy
• kierunkowanie ścieżki
• Zakończenie: na koniec waszej historii ma się pojawić przejście przez portal/zniknięcie (celowe, przypadkowe, lub niewyjaśnione. Wykonanie pozostawiam waszej szerokiej wyobraźni.). Jeżeli jest to celowa podróż - przydało by się wspomnieć o tym celu. Jest to rzecz ważna, i musi się pojawić w każdej historii!
• im ciekawsza historia, tym mogę pozwolić na większe ustępstwa co do postaci.
• min. 1 kartka A4.
Zdolności - 3-4 cechy które posiadacie. np. walka mieczem, czytanie map itd.
Jeżeli ktoś załóżmy walczy mieczem ale nie ma ku temu zdolności to wiadomo machać umie, ale jak mu to wychodzi to już inna sprawa.
Umiejętności - wasze ataki, taktyki, techniki. Max 5. wraz z ich nazwami. (Każda technika powinna mieć własną nazwę; "Ulti finishing move" - również wlicza się do limitu)
Nowe techniki możecie poznać w sesji.
[Pasywna/Specjalna zdolność/cecha] - nie wlicza się do limitu (max 1), ale jest to element trudno osiągalny. W większości przypadków jej nie dostaniecie ale można próbować. Wszystko zależy od jej rodzaju, jakości postaci i historii.
Negatywy - elementy ujemne waszej postaci. m.in. lęki, strach (czego się boi), negatywne cechy technik, choroby itd. Co najmniej 1 element musi być wpisany.
Ekwipunek - jeżeli ktoś jest przywiązany do swojego sprzętu tzn. chciałby mieć coś ze swojego świata może to wpisać, ale z czym rozpoczniecie Historię zależy w pełni ode mnie.
[]-wartości opcjonalne


System
• Posty (fpp/tpp - perspektywa pierwszej/trzeciej osoby)
Posty piszecie w formie opisu działań i zachowań waszych postaci (TPP).
Rozmowy i myśli (FPP). Walka (FPP) z tą różnicą że w czacie nie zakończonym np. strzelam, tnę (błędnie: strzeliłem, przeciąłem).
Nie zamieszczamy informacji OffTop. Jednak jeżeli komuś nasunie się pytanie podczas sesji, owe pytanie pisze w komentarzach lub na Doc.
Przekleństwa itp. - ograniczone. Czasem można ale wiadomo, nie używać ich jako przecinka :P
unikamy kolorowania tekstu
(kursywa i pogrubienie w dowolnym użyciu poza opisem działań)
Wyznaczniki:
-mowa/słowa/rozmowa-
"myśli"
działanie i opis
Posty co najmniej 5 linijkowe.
• Sesja jest prowadzona w systemie Storytelling. Jest to test moich umiejętności i systemu.
• Liczba Graczy:3-6 (Jako że sesja nie jest procesjonalna, liczba graczy nie jest granicą nieprzekraczalną. Tylko nie wiem czy sobie poradzę.)
•Termin zakończenia rekrutacji ustalmy po 18 czerwca. Jest to wystarczająca ilość czasu na stworzenie własnych postaci.
•Tematy z komentarzami oraz materiałami (tzw. "Baza") Baza.
• KP wstawiać w tym temacie lub wysyłać na maila: skrzydlo123@gmail.com
• Tempo sesji jest różne. Moim założeniem są posty w ciągu jednego tygodnia. Tak bym np. w weekend wstawił swojego. Ilość postów na 1 gracza nie jest w ograniczona. Nie może on jednak pisać 2 swoich postów jeden nad drogim.

Przykładowe odpowiedzi i pytania (by Darth)
Jesteśmy w wyborze światów ograniczeni tylko do mangi i anime?
Nie. Jak wspomniałem jest to informacja dla mnie czy wiesz czym jest np. haki albo amaterasu. Znam wiele realiów związanych z anime, trochę z gier, ale znikomą ilość z książek. Jeżeli wstawiasz świat mi nieznany po prostu go opisz.
Czy można po prostu wziąć postać już istniejącą w świecie? Na potrzeby przykładu, powiedzmy Kakashiego?
Zdecydowanie ciekawiej jest stworzyć własną postać, ponieważ nie ma co do tego zbytnich ograniczeń. Jeżeli jednak ktoś chce wziąć "gotowca" nie zabraniam, byle by karta była wykonana poprawnie, a postać nie była zbyt przesadzona. Co do moich ograniczeń wyjdzie w praniu.
Gracze którzy brali udział w prologu mogą kontynuować historię poprzednimi postaciami.

Wszelkie pytania dotyczące sesji proszę kierować w tym temacie (podczas sesji będzie do tego służył Doc i Baza). Jeżeli ktoś jest chętny niech od razu na pisze to w poście (w tym temacie). Kartę można zawsze podesłać.

"...nawet śmierć jest przejściem.
Przejściem prowadzącym do tego przeklętego świata."
 
__________________
Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie?

Ostatnio edytowane przez Poker123 : 21-05-2013 o 15:31. Powód: Nowe ustalenia
Poker123 jest offline