Wojny Apokaliptyczne:
1. Postacie dla PoczÄ…tkujÄ…cych:
a) Jaszczur - postać gracza to humanoidalny stwór z chwytnym ogonem, twardy, szybki i do tego za pomocą jajcarstwa może składać jaja, z których po kilku chwilach wykluwają się jego słudzy; niewiele zdolności do wyboru i praktycznie zero magii (chyba, że jako magię potraktuje się mutacyjność)
b) Cyborg - twardziel działający w pojedynkę, który praktycznie nie ma szans na zdobycie żadnych sług (ale może rozmawiać z żywymi ludźmi i ewentualnie ich przekonać, żeby współpracowali); wszystkie jego moce jego samego udoskonalają, główna broń to karabin maszynowy z produkcją pocisków
2. Postacie dla Åšredniozaawansowanych:
a) Władca Żywych Trupów - taki jakiego już poznaliśmy w grze Wojny Żywych Trupów 2, nic się w nich nie zmienia oprócz lekkiej modyfikacji ścieżki Wojownik
3. Postacie dla Ekspertów:
a) Upiór - podobnie jak Cyborg działa w pojedynkę. Jego moce są drogie, ale za to najpotężniejsze. Brak "drabinek rozwoju", ale tak naprawdę najbardziej rozbudowane zasady dlatego mogą być trudne w stosowaniu. Gra będzie dopiero je testować, więc tu pewnie będzie najwięcej mankamentów. Cyborg ma podobne zasady, ale na potrzeby tej gry będą ułatwione.
b) Władca Żywych Trupów Beta - tak jak zwykły Władca, ale z "setkami" różnych mocy, w których ciężko się połapać; więcej nie znaczy lepiej, ale zabawniej; WŻT Beta nie jest poważna, ale grać da się jakby ktoś chciał
JakieÅ› uwagi? Po wyczekiwaniu dziÅ› napewno rekrutacja. |