Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-05-2013, 10:38   #27
Pan Błysk
 
Pan Błysk's Avatar
 
Reputacja: 1 Pan Błysk ma wyłączoną reputację
Może jeszcze tu zajrzysz pomimo, że moja odpowiedz pada dość późno.

1. Bazowy Atak + Premia z atrybutu (siła w walce wręcz i zręczność przy broni strzeleckiej) + rzut k20

2. Premię do ataku dodaje się do rzutu kością w celu ustalenia czy twój atak był skuteczny a obrażenia broni (+ ewentualny bonus z siły) określają jak silny był to atak.

3. W miarę czytanie, wątpię. Najlepiej rozegrać kilka przygód, wtedy zaczniesz rozumieć dokładnie zasady. Oczywiście najlepiej by było z kimś kto już je zna... ale jak się nie ma co się lubi...

4. Sami to zauważycie kiedy już się stanie.

5.Na upartego można grać mając tylko podręcznik gracza, ale zdecydowanie łatwiej jest z pełnym zestawem podręczników. I mniej kłótni między graczami i mistrzem.

6. Odpowiedz na oba pytania brzmi, tak. Są w innych podręcznikach opisane ale nic nie stoi na przeszkodzie aby wymyślać własne.

7. Zależy czy jesteście przesądni. Z mojej praktyki wynika, że 1 komplet wystarczy na całą grupę.

8. O ile się nie mylę to krasnoludy przechodzą specjalne szkolenie bojowe w walce z miedzy innymi goblinami, więc mogło ci się to udać.

Jeśli chcesz mogę rozpisać Ci przykładową walkę i wyjaśnić co skąd się bierze.
 
__________________
Jemu co góry kruszy jemu nie | Jemu co słońce jego zatrzyma jemu nie
Jemu co młot jego rozbija jemu nie | Jemu co ogień jego przerazi jemu nie
Jemu co głowę jego podnosi nad jego serce | Jemu diament
On diament
Pan Błysk jest offline