Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-06-2013, 20:33   #62
Sniei
 
Sniei's Avatar
 
Reputacja: 1 Sniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znany
[Warhammer RP/Skype] "Wewnętrzny Wróg".

Warhammer RP Storytelling/Skype - "Wewnętrzny Wróg"

Gdy nadejdzie czas wyjdziemy z ukrycia i zdobędziemy miasta Imperium. Nasi bracia opuszczą lasy by palić i zabijać. Chaos ogarnie ziemię a my wybrani słudzy zostaniemy wyniesieni na JEGO oczach.

Niech będzie pozdrowiony Tzeentch, Ten który zmienia drogi - Njawrr'tkagh Lzimbarr Tzeentch

Imperium, największy kraj Starego Świata, jest stale zagrożone. Nie z powodu wrogów czyhających na jego granicach, ale od wewnątrz. W splątanej gęstwinie lasów czają się mutanci, zwierzoludzie i budzący grozę Wojownicy Chaosu. Od czasu do czasu ogarnia ich szaleństwo, a wtedy mordują, dopóki krew nie ostudzi ich żądzy. Większość z nich czeka jednak na dzień, w którym wychyną z ostępów, by palić miasta i zdobyć Imperium dla Chaosu. Zgodnie z Przepowiedniami, ten dzień nadchodzi; spaczeniowe Bramy Dawnych Slannów wkrótce otworzą się po raz kolejny, a Bogowie Chaosu szczodrze nagrodzą swych wybrańców. Tymczasem czekają w lasach, zabijając tych, którzy zapuścili się zbyt daleko od dróg i walcząc między sobą.

Mimo iż bandy te są niebezpieczne, jadnak nie są tak groźnem jak słudzy Chaosu, którzy czcząc swych bogów ukrywają się w miastach, gdzie planują upadek Imperium. Tych bowiem nie można odróżnić od zwykłych obywateli - kontrolują całe miasta i gildie handlowe, mają wpływy nawet na Cesarskim Dworze. Wielu kultystów, omamionych obietnicami bogactwa i władzy, pada ofiarą własnej głupoty. Ci czciciele w działalności kultu widzą jedynie osobisty zysk i spełnienie zdeprawowanych pragnień cielesnych. Zaślepieni własnymi żądzami nie dostrzegają prawdziwej natury kultów, bezwolnie poddając się manipulacji. Inni nie są tak naiwni, znają cel istnienia swych organizacji, i robią co mogą, by zwiększyć ich władzę. Chaos niesie za sobą moc, a ci, którzy nią władają mogą rozbić Imperium i skąpać się w chwale mrocznych bogów.

Zwyciężyliby już dawno, gdyby nie to, że Chaos nie jest jednolitą siłą, gdyby nie czas tracony w bratobójczych walkach, które bezustannie wybuchają pomiędzy wyznawcami różnych bogów. Wyznawcy Tzeentcha niestrudzenie tropią i niszczą czcicieli Nurgla, gdyż uważają, że ci zbyt afiszują się ze swą działalnością i nie określają celów dla rozsiewanych przez siebie odrażających chorób. Kultyści Slaanesha pogrążają się w narkotycznych orgiach, za nic mając konsekwencje i żyją wyłącznie dla przyjemności.

Konflikt nie rozgrywa się jedynie pomiędzy wyznawcami różnych bogów. Gwałtowne walki toczą się między wieloma kultami czczącymi tego samego boga. Mimo to, bogowie Chaosu są zadowoleni z działań swych wyznawców. Jakby nie dość tego wszystkiego, na Imperium pada jeszcze cień straszliwego Rogatego Szczura i jego skavenów; makabrycznych szczuroludzi, którzy podgryzają korzenie państwa i rozsiewają zarazy...



Karta postaci ma zawierać:

Imię i nazwisko postaci.

Wygląd.

Wiek.

Rasa.

Ekwipunek.

Dozwolony jest jeden magiczny przedmiot i nie może posiadać on zbyt potężnych zaklęć (przykład: Miecz którego ostrze zostało lekko naostrzone za pomocą magii ognia). Ubrań nie trzeba wymieniać (chyba że jedno z nich jest magiczne). Standardowych niemagicznych przedmiotów nie kontrolujemy (zwróć uwagę na to, że twoja postać będzie musiała to wszystko za sobą tachać, więc odradzamy chomikowania przedmiotów). Ilość waluty do uzgodnienia z MG.

Biografia.

Co tutaj napiszecie zadecyduje o wszystkim. Kim jest wasza postać? W czym jest dobra? Jakie ma słabości? Kogo zna, kocha, nienawidzi? Jej charakter, specjalne umiejętności? Prosimy o nie tworzenie bogów aczkolwiek doradzamy silnej postaci. Jeśli chodzi o magię to dozwolony jest jedynie "uczeń maga" (według podręcznika) lub "czarodziej" o stopniowo podobnych umiejętnościach. Szczypta magii w postaci nietypowo magicznej również jest dozwolona (przykład: wojownik który potrafi wyczarować małe światło w ciemności) lecz musi być jakaś podstawa w biografii. Generalnie każda umiejętność musi mieć uzasadnienie w biografii gdyż MG musi wiedzieć jakie umiejętności mają poszczególni gracze.

Ja jestem graczem. Proszę wysyłać więc KP do "Mendorian" 'a który jest MGy. Mamy miejsce na jeszcze 2-3 osoby. Pierwsza sesja zaczyna się w ten Piątek o godzinie 20. Razem z KP proszę wysyłać MG swój adres Skype.

Życzę wszystkim powodzenia i miłej zabawy!

Kilka słów od mojej postaci:

Dlaczego postawił mnie w takiej sytuacji? Tego nie wiem. Wiem jedno... nie lubię przemawiać publicznie... Może po prostu powiem jedno zdanie? Powiem to co mi leży na sercu...

- Śmierć... słabym i bezużytecznym! -


-Detramel



Cytat:
Napisał Mendorian Zobacz post
Zachęcam do udziału w sesji, możliwe ze brak mechaniki was zniechęca aczkolwiek mogę obiecać ze nie będzie to przeszkadzało w zabawie.
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 06-06-2013 o 10:27.
Sniei jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem