Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-06-2013, 09:27   #1
JPCannon
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Interface Zero 2.0

Już od dłuższego czasu śledzę na kicktarterze jeden z najnowszych i moim zdaniem najciekawszych, nadchodzących settingów Savage Worlds. Interface Zero 2.0 jest drugą edycją wydanego już nawet po polsku settingu o tym samym tytule, pomijając numer. Jest to świat przyszłości który w drugiej części przenosi nas o 2 lata do przodu w odniesieniu do pierwszej edycji czyli do 2090 roku. W podręczniku z tego co wynika z wywiadów z autorami, w porównaniu do poprzedniej wersji, pojawi się zupełnie nowy system cyberwszczepów, pozwalający na jeszcze większą swobodę w ich wyborze i dostosowywaniu do swojej postaci. Nowe zasady tworzenia ras, hakowania, oraz nowy element jakim jest tworzenie postaci typu Golem-Mec. Poza tym autorzy postarali się ulepszyć wszystkie elementy z poprzedniej edycji, które ich zdaniem nie były jeszcze dość dobre. Jak to napisali uczyli się od pierwszej części i chcieli stworzyć jej jeszcze lepszą wersję.

Osobiście zaopatrzyłem się w limitowaną wersję podręcznika polskiego do pierwszej części i muszę przyznać, że na mnie setting zrobił baaardzo pozytywne wrażenie. Obszerny zbiór wszystkich zasad, przedmiotów i dodatków które mogą pojawić się i przydać w 2088 roku. Tym bardziej z niecierpliwością czekam na drugą część. Napisałem jednak ten temat bo jestem bardzo ciekaw waszego zdania na temat nadchodzącego produktu. Więc piszcie śmiało, co sądzicie o nadchodzącym settingu

Na koniec dodam kilka materiałów:
Grafiki:






Oraz linki do strony głównej projektu, a potem do kolejnych dwóch wywiadów z twórcami:
Interface Zero 2.0: Full Metal Cyberpunk by David Jarvis/Gun Metal Games — Kickstarter
Why is cyberpunk so popular? Let's ask a Line Developer!
Interface Zero 2.0: Full Metal Cyberpunk: An interview with David Jarvis | Obskures.de

Oraz filmik promujący produkcję:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=VvtpnpLvRbI[/media]

Cały projekt zebrał o 844% więcej pieniędzy niż zakładali twórcy Wydaje mi się więc, że nie tylko mnie przyciągnął nowy setting.

Widzę też, że wydawcy Savage Worlds zaczęli wprowadzać nowy rodzaj promocji w postaci specjalnych filmików opowiadających fragementy jakiś przygód. W Deadlands:Noir sprawdziło się świetnie. Tutaj z tego co widzę również:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=FzlDPEnwkrg[/media]
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 06-06-2013 o 09:52.
JPCannon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem