Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-01-2007, 20:54   #35
Huor
 
Reputacja: 1 Huor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumny
Jeżeli Ci to nie przeszkadza MG, to zamieszczam kartę tutaj.

I jeszcze sprawa do drużyny, może wymienimy się numerami GG, będzie nam łatwiej się porozumiewać

I drugie pytanie, pannamaslo gra z nami czy nie w końcu? Czy sam będę od początku?

A oto moja karta postaci :P

Cytat:
Imię: Huor, syn Galdora
Wiek: 21 lat
Rasa: Człowiek
Klasa: Mnich
Wiara: Brak Wiary
Charakter: Praworządny Neutralny
Wzrost: 179 cm
Waga: 76 kg
Rozmiar: Średni
Poziom: 1-szy

Opis postaci (skrótowy)
Huor jest osobą ambitną i wytrwałą w dążeniu do celu. Uważa, iż cel uświęca środki. Postara się zrobić wszystko, aby doprowadzić do siebie do celu.
Jest małomówny. Woli najpierw przemyśleć swoją wypowiedź, potem dopiero otworzyć gębę i paplać.
Wychowywał się w biednej rodzinie, w której ojciec wprowadzał terror. Mężczyzna poniżał potomstwo jak i małżonkę. Zginął na oczach Huora i jego siostry.
Huor mimo wszystko kochał swojego ojca i poprzysiągł mu zemstę. To też pomaga mu przechodzić przez przeciwności w dążeniu do celu.
Trening jest jego nieodłączną częścią życia, uważa, iż gdyby nie trening zdolnych ludzi, na świecie nie byłoby tego, co jest...
Jest chaotyczny, stąd jego wypowiedzi często są niezrozumiałe dla towarzyszy.
Ceni sobie szacunek i kulturę...
To by było na tyle.. kiedyś więcej

Wygląd bohatera:
• Ciemna karnacja
• Długie, czarne włosy, dredy, najczęściej spinane do tyłu.
• Oczy ciemno brązowe, wprost czarne.
• Brak znaków szczególnych
• Muskularna budowa ciała, jednak nie do przesady.

Umiejętności, Atuty, Własności klasowe/rasowe:
Umiejętności: (Max ranga - 4, punkty do wykorzystania na 1 poziomie - 20)
- Ciche Poruszanie - (2)+3+4 = 9
- Wyczucie kierunku - 3+3=6
- Nasłuchiwanie - 3+3=6
- Ukrywanie - 3+3=6
- Przeszukiwanie - 4+/-0=4
- Upadanie 4+3=7
((specjalne) + ranga + modyfikator z atrybutu = wartość modyfikatora umiejętności)

Własności Klasowe:
- Uderzenie bez broni
- Uchylanie
- Oszałamiający atak
- Uniki
- Zogniskowanie umiejętności ciche poruszanie.

Własności Rasowe:
- Standardowe, ludzkie, chyba nie muszę wymieniać

Atuty:
- Oburęczność
- Walka dwoma rodzajami broni

Atrybuty
Siła (S) 14 (+2)
Zręczność (Zr) 16 (+3)
Kondycja (K) 10 (0)
Inteligencja (Int) 10 (0)
Roztropność (Rzt) 16 (+3)
Charyzma (Cha) 10 (0)


Ekwipunek:

-Szata mnicha (jeżeli to możliwe, chciałbym szatę jasną, beżową, w czerwone wzorki, jeżeli to możliwe i najdzie potrzeba, opiszę ją dokładniej)
-Drąg (Obr. 1k6 i 1k6, krytyk x2, waga 2kg)
-Proca (Obr. 1k4, krytyk x2, waga 0kg, zasięg 15m)
-20 kamyczków do procy (koszt 20 ss)
-Racja żywnościowa (3 dni)
-Zwijane posłanie
-Worek
-Hubka i krzesiwo
-Sygnet
-Ostry nóż
-8 sztuk złota i 8 sztuk srebra.

Wartości Inne:

Klasa Pancerza : 16
Punkty Wytrzymałości : 8

Bazowa Premia do Ataku : 0

Wytrwałość : +1
Refleks: +4
Wola +4

Premia do ataku wręcz : +2
Premia do ataku na dystans : +3

Szybkość : 9m (brak pancerza)

Inicjatywa : +3

Historia
Jeżeli Ci to nie przeszkadza historię napiszę jutro (w piątek). Ostatnio mam bardzo dużo pracy.
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w grze.
 
__________________
Est autem fides credere quod nondum vides; cuius fidei merces est videre quod credis

A fructibus eorum cognoscetis eos
Huor jest offline