Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-06-2013, 11:49   #1
Wnerwik
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
[Materiały] Pająk z Cormanthoru

Karty Postaci

1. Kerm - Randal Evenwood - 120xp
Rasa: Człowiek
Klasa: Łotrzyk [1]
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Atrybuty: S: 12 [+1] ZR: 16 [+3] BD 16 [+3] INT 10 [+0] RZT 10 [+0] CHA 12 [+1]
KP 16/13/13
Szybkość: 9m
Inicjatywa: +7
Bazowa Premia do Ataku: 0
Atak Wręcz: +1
Atak Dystansowy: +3
Rzuty Obronne: WTR +3 REF +3 WOLA +0
PŻ [k6] 7/9
Atuty: Doskonalsza Inicjatywa (+4 do Inicjatywy), Szybkie Naciąganie Kuszy, Podstępny Atak (+1k6), Wykrywanie Pułapek
Umiejętności: Ciche poruszanie się 7, Otwieranie zamków 7, Przeszukiwanie 4, Spostrzegawczość 4, Ukrywanie się 7, Używanie lin 5, Używanie magicznych urządzeń 5, Wspinaczka 5
Broń: rapier [k6+1, 18-20/x2], lekka kusza (19 bełtów) [k6, 24m, 19-20/x2], sztylet [1k4+1, 3m, 19-20/x2]
Pancerz: ćwiekowana skórznia [+3,-1]
Ekwipunek: ubranie odkrywcy, plecak, bukłak z winem (1l), racje podróżne (2), zwijane posłanie wraz z kocem, zakryta latarnia [1 litr oliwy], krzesiwo i hubka, igła z nitką, pajączki, lina konopna (15 m), sakiewka, miedziany kubek
Złoto: 23 sz 7 ss

2. Avarall - Aust - 120xp
Rasa: Człowiek
Klasa: Druid [1]
Charakter: Neutralny
Atrybuty: S: 12 [+1] ZR: 10 [+0] BD 16 [+3] INT 12 [+1] RZT 16 [+3] CHA 10 [+0]
KP 14/10/14
Szybkość: 9m
Inicjatywa: 0
Bazowa Premia do Ataku: 0
Atak Wręcz: +1
Atak Dystansowy: +0
Rzuty Obronne: WTR +5 REF +0 WOLA +5
PŻ [k8] 10/11
Atuty: Więź z Dziczą, Zmysł Natury (+2 do w. natura oraz sztuki przetrwania), Zwierzęcy Towarzysz [Pies], Skupienie na Czarze [Przywołanie], Skuteczniejsze Przyzywanie (+4 S i BD przyzwanych stworzeń)
Umiejętności: Koncentracja 6, Postępowanie ze zwierzętami 4, Leczenie 7, Wiedza [Natura] 7, Nasłuchiwanie 5, Spostrzegawczość 6, Sztuka Przetrwania 8
Broń: krótka włócznia [k6+1, 20/x2], sztylet [1k4+1, 3m, 19-20/x2], proca (10 pocisków) [k4, 15m, 20/x2]
Pancerz: skórznia [+2,0], ciężka drewniana tarcza [+2,-2]
Ekwipunek: plecak, zwijane posłanie, święty symbol (drewniany), sakiewka do pasa, hubka i krzesiwo, gwizdek sygnalizacyjny, bukłak, pochodnie (2), racje podróżne (6), strój podróżnika
Złoto: 21sz, 6ss, 8sm

3. Barthirin - Ojciec Tristan - 120xp
Rasa: Człowiek
Klasa: Kapłan Ilmatera [1]
Charakter: Neutralny Dobry
Atrybuty: S: 12 [+1] ZR: 12 [+1] BD 14 [+2] INT 12 [+1] RZT 15 [+2] CHA 14 [+2]
KP 15/11/14
Szybkość: 6m
Inicjatywa: 1
Bazowa Premia do Ataku: 0
Atak Wręcz: +1
Atak Dystansowy: +1
Rzuty Obronne: WTR +4 REF +3 WOLA +4
PŻ [k8] 9/10
Atuty: Aura, Edukacja, Błyskawiczny Refleks [+2 do ref], Odegnanie Nieumarłego, Domeny [Cierpienie, Męczeństwo]
Umiejętności: Wiedza [Religia] 6, Leczenie 6, Koncentracja 6, Wiedza [Tajemna] 6
Broń: ciężki buzdygan [k8+1, 20/x2]
Pancerz: zbroja łuskowa [+4,-4]
Ekwipunek: symbol Ilmatera, plecak, bukłak, racje podróżne (7), zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, pochodnia, święta księga
Złoto: ?

4. vanadu - Abelard Gawn - 100xp
Rasa: Człowiek
Klasa: Wojownik [1]
Charakter: ?
Atrybuty: S: 16 [+3] ZR: 12 [+1] BD 16 [+3] INT 12 [+1] RZT 10 [0] CHA 10 [0]
KP 16/12/15
Szybkość: 6m
Inicjatywa: 1
Bazowa Premia do Ataku: 1
Atak Wręcz: +4
Atak Dystansowy: +2
Rzuty Obronne: WTR +6 REF +2 WOLA +1
PŻ [k10] 13/13
Atuty: Szczęście Bohaterów (+1 do rzutów obronnych), Samowystarczalność (+2 do leczenia i sztuki przetrwania), Potężny Atak
Umiejętności: Leczenie 4, Zastraszanie 4, Przeszukiwanie 3, Sztuka Przetrwania 4
Broń: miecz dwuręczny [2k6+3, 19-20/x2]
Pancerz: zbroja łuskowa [+4,-4]
Ekwipunek: bukłak, żelazny garnek, hubka i krzesiwo, igła z nitką, koc zimowy, zakryta latarnia, lina konopna (15m), namiot, plecak, kotwiczka, ogień alchemiczny
Złoto: 8sz

5. uday - Jovin Ognistobrody - 120xp
Rasa: Krasnolud (Złoty)
Klasa: Paladyn [1]
Charakter: Praworządny Dobry
Atrybuty: S: 12 [+1] ZR: 12 [+1] BD 16 [+3] INT 12 [+1] RZT 14 [+2] CHA 14 [+2]
KP 17/11/16
Szybkość: 6m
Inicjatywa: 1
Bazowa Premia do Ataku: 1
Atak Wręcz: +2
Atak Dystansowy: +2
Rzuty Obronne: WTR +5 REF +1 WOLA +2
PŻ [k10] 12/13
Atuty: Aura Dobra, Wykrycie Zła, Ugodzenie Zła (1/dzień), Przyjaźń Zwierząt (+2 do jeździectwa i postępowania ze zwierzętami)
Umiejętności: Dyplomacja 4, Postępowanie ze zwierzętami 8, Jeździectwo 7, Wyczucie pobudek 4
Broń: krasnoludzki topór bojowy [k8+1, 20/x3]
Pancerz: zbroja łuskowa [+4,-4], ciężka stalowa tarcza [+2, -2]
Ekwipunek: bukłak, hubka i krzesiwo, zimowy koc, ubranie na chłody, sakiewka do pasa, racje podróżne (4), worek, osełka, konopna lina (15m), zwijane posłanie, żelazny garnek, futerał na mapę, kotwiczka, łom, strój podróżnika
Złoto: 29sz, 7ss, 8sm

6. Arvelus - Blagen - 100xp
Rasa: Kruk (chowaniec)
Klasa: Łotrzyk [0,5], Zaklinacz [0,5]
Charakter: ?
Atrybuty: S: 1 [-5] ZR: 18 [+4] BD 14 [+2] INT 14 [+2] RZT 12 [+1] CHA 16 [+3]
KP 17/16/13
Szybkość: ?
Inicjatywa: 4
Bazowa Premia do Ataku: 0
Atak Wręcz: -3
Atak Dystansowy: +6
Rzuty Obronne: WTR +2 REF +5 WOLA +2
PŻ [k6] 8/8
Atuty: Rozwinięty głos
Umiejętności: Blefowanie 7, Odcyfrowywanie zapisków 6, Dyplomacja 7, Ukrywanie się 16, Zastraszanie 7, Wiedza (Tajemna) 6, Nasłuchiwanie 5, Spostrzegawczość 5, Wyczucie pobudek 5, Czarostwo 6
Broń:
Pancerz:
Ekwipunek: mała torba na komponenty
Złoto: 50sz
Czary:
[ST 13] Poziom 0 [4/dzień] - Acid Splash, Daze, Mage Hand, Prestidigitation
[ST 14] Poziom 1 [3/dzień] - Enlarge Person, Color Spray

7. Sierak - Isherwood - 50xp
Rasa: Człowiek
Klasa: Łowca [1]
Charakter: Chaotyczny Dobry
Atrybuty: S: 14 [+2] ZR: 16 [+3] BD 14 [+2] INT 13 [+1] RZT 12 [+1] CHA 9 [-1]
KP 18/14/14
Szybkość: 9m
Inicjatywa: 3
Bazowa Premia do Ataku: 1
Atak Wręcz: +3
Atak Dystansowy: +4
Rzuty Obronne: WTR +4 REF +5 WOLA +1
PŻ [k8] 10/10
Atuty: Ulubiony Wróg (goblinoid), Dzika Empatia, Tropienie, Unik, Biegłość w broni egzotycznej (miecz półtoraręczny)
Umiejętności: Blefowanie -1 (+1 przeciw goblinoidom), Nasłuchiwanie +5 (+7 przeciw goblinoidom), Postępowanie ze Zwierzętami +3, Przeszukiwanie +5, Skradanie się +7, Sztuka Przetrwania +5 (+7 przeciw goblinoidom), Ukrywanie się +7, Wiedza (natura) +5, Wyczucie Pobudek +1 (+3 przeciw goblinoidom), Zauważanie +5 (+7 przeciw goblinoidom)
Broń: miecz półtoraręczny [k10+2, 19-20/x2], 6x sztylet [k4+2, 3m, 19-20/x2], krótki łuk (40 strzał) [k6, ?, 20/x3] (+2 do obrażeń przeciwko goblinoidom)
Pancerz: ćwiekowana skórznia [+3, -1], puklerz
Ekwipunek: plecak, hubka i krzesiwo, zwijane posłanie, zakryta latarnia, oliwa x4, racje żywnościowe (3 dni), lina konopna (15 metrów), krzeszące gałązki x3, fiolka kwasu
Złoto: 5sz
 

Ostatnio edytowane przez Wnerwik : 21-06-2013 o 11:40.
Wnerwik jest offline