Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-06-2013, 20:24   #10
JPCannon
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Oczywiście mapę mogę robić dowolnie dużą Sprawdzałem jak to będzie wyglądało od strony gracza a nie GMa. Niestety gracze nie mogą dodawać tokenów i GM ustawia prawa do ich poruszania itp. Także po prostu podeślecie mi obrazki jakie chcecie i w jakiej ilości, dam wam pełne prawa do nazywania ich i poruszania i nie będzie żadnego problemu poza tym gracze mogą swobodnie rysować po planszy, więc będzie można nawet w programie od razu oznaczyć strzałkami dla czytelników gdzie się przemieściliśmy i w kogo atakowaliśmy A tutaj przykładowy zasięg mapy, który oczywiście może spokojnie przekroczyć rozmiar każdego stołu, jednak myślę, że trzeba będzie jakiś ustalić. Ten tutaj to 100x100



Edit
Przypomniałem sobie, że jednak 6sta edycja dość sporo zmieniała podstaw. Np strzelając do oddziału można było zabijać tylko wojska stojące w pierwszej linii, a nie jak w 5tce wybrać sobie kogo się chciało wyeliminować. Albo np to, że można mierzyć wszystkie odległości przed atakiem, a nie jak w 5tce że jeśli zadeklarujesz atak i się okaże, że nie sięgasz zasięgiem to automatycznie chybiasz. Jednak mimo wszystko wydaje mi się, że rozwiązania te są bardzo logiczne, także gryzę się czy na pewno tak dobrze będzie trzymać się ściśle 5iątki

Jeśli zaś chodzi o armie, to jeśli grali byśmy w 4rkę to ja proponuje teamy Ja i Wnerwik vs Darth i Arvelus. Akurat wydaje mi się, że taki podział byłby najlepszy z racji liczebności IG Dartha oraz jego super machin z Forgea do tego mógłby poprowadzić Arvelusa tak by idealnie się dopasowali. Z drugiej strony Tau i Chaos myślę, że nie najgorzej by współpracowali z racji dobrego ataku dystansowego u Tau jak i twardości i walce wręcz u chaosu. Co sądzicie o takim podziale?
PS.Darth znam Twój ból co do malowania figurek. Ja kupiłem sobie zestaw startowy do malowania W40k i ledwo kilka sztuk miałem kiedy pomalować Także cała armia zajęła by mi kawał czasu.

Arvelus Pczywiście nie rezerwuje pomysłu dla W40k, więc myślę, że i do WRFB znaleźli by się chętni czy innych bitewniaków, jednak ja najbardziej preferuje 40k Myślę, że któryś z wyżej wypowiadających się chętnie przedstawi jakieś najważniejsze zasady Ja nie czuję się dość doświadczony by umieć nauczyć kogoś w to grać Chociaż w sumie zasady podobne, tyle, że nie ruszasz się całym zbitym w pakę oddziałem jak w WRFB.

W razie nie znajomości zasad głównych, polecam kurs w postaci filmików co prawda po angielsku ale raczej da się ogarnąć o co chodzi Co prawda dotyczą 6stej edycji ale wydaje mi się, że zasady podstawowe nadal działają tak samo. Osobiście liczę na to, że w 6stej edycji można strzelać do walczących wręcz, jak dla mnie powinno być jakieś trudniejsze, albo ryzyko rozwalenia swoich a nie totalna blokada zasad "nie wolno i już".

How to Play Warhammer 40k 6th Edition - MiniWarGaming

EDIT
Tak czy siak, skoro już ekipa się zebrała, to uważam, że spokojnie możemy robić rozpiski Pytanie na ile punktów gramy na początek. Ja osobiście proponuje 1000. Nie jest to jakoś mało, a wydaje mi się, że będzie dobre na testową rogrywkę. Nie widzę przeszkód by potem zagrać kolejny raz na większą ilość punktów. Wszystkim to pasuje? Jeśli tak to założę temat gdzie będzie można już wrzucać swoje rozpiski. Proponuje by przy okazji każdą jednostkę opisywać statystykami i obrazkiem który będzie się chciało mieć jako token. Ułatwi to potem grę jak i identyfikację na mapie
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline