Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-06-2013, 02:58   #1
eMka
 
eMka's Avatar
 
Reputacja: 1 eMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znany
Talking [Are you a retard?] Beta

Stało się. Dotarliście do wrót wielkiego zamku, aby wziąć udział w morderczym wyścigu o puchar dla najbystrzejszego mózgu i udowodnić wszystkim, że tak na prawdę wcale nie jesteście retardami. Każda z drużyn stoi przy innym wejściu do labiryntu na którego wielkich wrotach jest wywieszona kartka:

Witajcie drodzy śmiałkowie!!! Oto przed wami stoi szansa na zdobycie nieśmiertelnej sławy lub utratę honoru i wieczną zniewagę. Zanim jednak zaczniecie, trochę zasad:
- Rozgrywka rozpocznie się w momencie gdy wejdziecie do środka
- W środku zamku jesteście niejako nieśmiertelni - kiedy giniecie tracicie kolejkę i zostajecie wskrzeszeni przed lub w wejściu do komnaty w której zginęliście
- Wygrywa ten kto pierwszy dotknie pucharu umieszczonego w komnacie finałowej (komnata finałowa będzie specjalnie oznaczona)
- Niektóre komnaty można przechodzić w jedną stronę, niektóre w obie
- Do komnaty finałowej prowadzą 3 komnaty wejściowe i każdą z nich można przejść tylko raz
- Komnatę przejść można tylko wtedy kiedy obaj uczestnicy żywi dojdą do jej wyjścia (jeśli komnata ma kilka wyjść para musi wybrać wspólnie jedno)
- Komnaty resetują się (wracają do stanu początkowego) kiedy nikogo w nich nie ma - pomijając przypadki kiedy komnaty blokują się po ich przejściu
- Każdą komnatę da się przejść
- Jest kilka specjalnych zasad panujących w zamku:
1. Autor posta o numerze będącym wielokrotnością 30 ginie na początku swojej tury (gdy nikt nie będzie chciał napisać posta przez jakiś czas napiszę przerw-posta)
2. Obowiązuje absolutny zakaz otwierania drzwi znajdujących się prostopadle po lewej w stosunku do drzwi, którymi do danego pomieszczenia weszliście [ta zasada tyczy się tylko komnat prostokątnych (domyślnie wszystkie są prostokątne) i nie dotyczy korytarzy]
3. Jeśli zobaczą was zwierzęta albinosy, zabiją was w następnej turze, chyba że w swojej kolejce powiecie "Hakuna matata"
4. Istnieją pewne zakazane słowa, których wypowiadać nie możecie. Są to: niego; sława; fobia; ogień; wodę; kaczka; tramwaj; kanapka
5. Obowiązuje bezwzględny zakaz edytowania swoich postów - nie ma ograniczeń co do ilości postów na turę, aczkolwiek jeśli w pierwszym poście zrobiliście coś co mogłoby sprowadzić na was śmierć to już na drugi nie będę patrzeć
6. Duchy nie mówią. W turze w której jest się martwym obowiązuje zakaz pisania postów.

Życzę wszystkim miłej zabawy!


Po tej męczącej lekturze postanowiliście nie tracić więcej czasu i rozpocząć rozgrywkę. Weszliście do środka i... każdego po kolei przez otwarte jeszcze drzwi trafił piorun, smażąc was na brązowo. Taka tam kara za to że myśleliście, że możecie być bogami.

Wolna tura przeleciała szybko, wstaliście z martwych i w końcu mogliście zacząć wyścig. Każda z par znalazła się w identycznej komnacie wejściowej: Pięknie zdobiony hol wejściowy był zupełnie pusty i posiadał 3 wyjścia - drzwi naprzeciwko, drzwi po lewej i niebieski portal znajdujący się na prawej ścianie podpisany jako "Portal do ostatniej komnaty".
 
eMka jest offline