Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-06-2013, 22:35   #1
Nasty
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
[Autorski] Piekielni [Horror+18]



"""



Witam,


Przedstawiam wam sesję, tym razem nie postapokaliptyczną. Będzie to Horror częściowo akcji ale i częściowo psychologiczny. Czyli coś dla tych co bezmyślnie pobiegają i rozwalą co popadnie, oraz dla tych co pogłówkują by wyjść cało.

Krótko co i jak.


Mgławica Zogg. 3956r

Liniowiec EsexTurl 2054/23R przewożący pasażerów różnych ras zabrał pasażerów z innego okrętu, który został uszkodzony. Jak się okazało to nie był przypadek. Półgodziny po tym zdarzeniu załoga jak i pasażerowie EsexTurl została zaatakowana przez uratowanych z wraku. Ochrona statku zdołała oddzielić agresorów od pasażerów i trzymać linię obrony, oraz powiadomić odpowiednie służby. Wzywanie pomocy z statku dotarło do odpowiedniego miejsca. I wtedy została wysłana jednostka na pomoc. I będzie przemieszczona do statku przez teleporty.

Jako jeden z oddziałów do walk z wrogimi jednostkami zostaliście przesłani na pokład okrętu. Razem z wsparciem jest pięć oddziałów. Głównym zadaniem jest obezwładnić i ująć sprawców, odizolować Czy w razie konieczności zabić. Po wejściu na pokład w strefie bezpiecznej był czas na określenie sytuacji i zabezpieczenie sterowni statku. Maszynownia niestety była w strefie zagrożonej. Ale to w wstępie w sesji.

Dlaczego tak mało i brak konkretnego wstępu?

Staram się jak najmniej opisać fabułę. Dlatego iż będzie to Horror psychologiczny i niekiedy pozornie prosty i zrozumiały. Czyli mnóstwo niespodzianek. Chodź sesja Storytellingowa z opisem co zrobiliśmy w trzeciej osobie to jednak gracze jak i NPC wrogie czy sprzymierzone będą ginąć jak muchy. Jak widać akcji dużo i ci którzy chcą czasu na zapoznanie się w sesji czy siedzenia na czterech literach w knajpie to zapraszam do sesji innych MG, gdzie zobaczysz NPC raz na 4 odpisy. Niestety bez GGdoc-a się nie obędzie. Chyba że się rozdzielicie ale to już wasza decyzja.

Nie piszę że od razu zginiecie…. Uzbrojenie i wyposażenie daje wam MG czyli ja. Nie zabraknie wam amunicji czy broni do walki typu noże plazmowe itd… Zechcesz zabić NPC po prostu prujesz w niego i tyle. Wszystko zależy od twoich umiejętności i mechaniki typu udało się nie. Gdzie z uzbrojeniem macie 70% udało a 30% nie. Jest to stosunek umiejętności z uzbrojeniem przykładowy. Oprócz tak zwanych Rambo będzie potrzeba jeszcze tłumacza, negocjatora, speca od elektroniki czy po prostu kogoś kto ma trochę ponad inteligencję główkowania. Co nie zmienia faktu że bezmózgie maszynki do zabijania nie przetrwają. Ciężko zabić kogoś do kogo nie można podejść bo opróżnia magazynek na twój widok i nie chodzi o wyjcie jego z broni.

Niestety na okręcie będą sytuację kiedy potrzeba będzie pogłówkować. Wtedy np.. negocjator sprawdza czy obca jednostka jest aby wrogiem. Czyli znów udało się nie stosunek perswazji i wychwytywania szczegółów. Ale o tym w komentarzach. Mechaniki jako tako większej niema. Jeżeli np. zabraknie ci umiejętności a dobrze rozegrasz to w opisie to przejdzie taka sytuacja jako udana.



KP

Imię Nazwisko lub Pseudonim: ( Oprócz tego dostajecie numer służbowy)

Wiek: ( od 26 – 57)

Waga:
(No ile jesz co ?)

Profesja: (wybrać jedną )

Dowódca ( Specjalista od taktyki i strategii ) + siła woli przekonywanie.

Snajper ( Specjalista od dywersji i likwidacji punktów zaporowych) +
posługiwanie się bronią.

Elektronik ( Specjalista od nasłuchu podsłuchu, niszczenia i naprawiania
sprzętu elektronicznego) + naprawa i dokładność.

Saper ( Specjalista od materiałów aktywnych, plazmowych, wybuchowych, ognia zaporowego ) + siła ognia.

Negocjator (Specjalista od negocjowania ) + perswazja i rozwaga.

Tłumacz ( Specjalista od tłumaczeń i porozumiewania się z innymi rasami ) +
rozwaga i neutralność.

Medyk: (Ten co leczy nieraz sam siebie)

Szeregowiec: ( Każdy który nie chce być lub nie zaklepał sobie wyższej profesji)


Umiejętności: ( Wybrać: 1 b. dobra, 2 dobra, 3 przeciętna, 2 słaba, 3 brak) Liczona jest w procentach.

Walka wręcz: dasz po gębie nim wróg się spostrzeże leży na glebie.

Broń dystansowa: trafisz w źrenice oka

Broń Improwizowana: Chwycisz co popadnie i by się bronić.

Ciało: Chłop jak dąb

Rozum: Padniesz gdy będzie trzeba

Perswazja: Wygarniesz co myślisz o tej sytuacji

Rozwaga: Tego nie ruszysz bo bumm

Przewidywanie: Tędy lepiej nie iść dobre miejsce na zasadzkę

Siła: Dam radę

Inteligencja: Ja bym to zrobił tak od dołu gwozdek od góry gwozdek i
kabummm

Nauki ścisłe: Wpisz w konsole i wyjdzie

Medycyna: Wyjdziesz z tego chłopie

Kłamca: Ja widziałem że nie żyje idziemy stąd

Nawigacja: Tędy nie maszynownia jest w dół

Kamuflaż: Zamykam oczy a wy mnie nie widzicie

Samotny łowca: Dam radę chodź jestem sam


Profil: Czyli wasza gęba, szramy, stan psychiczny, długość… i etc


Czas rekrutacji 5 dni czyli do 30-go (końca miesiąca).
Graczy 6-7, jeżeli będzie więcej dobrych KP maksymalnie do 10 graczy.

Storytell z delikatną mechaniką. Piszemy w 3 osobie. Czas odpisów 4-5 dni potem ja 1-2 i kółeczko się zamyka.
Sesja dynamiczna i dużo akcji. Bez Pitu-Pitu. Uwaga gracz osadzony od razu w akcji.


Edit: Karty można na PW lub GG.

Niebawem wstawię wstęp do sesji. Będzie można przemyśleć swoje działania !!

"""
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 26-06-2013 o 20:27.
Nasty jest offline