No to tak, w sumie znaleście:
-1200 sztuk złota (polecam podzielić na 300 na głowę)
-Dwa egzotyczne ostrza (jak sejmitary ale 2k6+2 każdy, nadal dają +1 do obrony każdy)
-Ciężki topór bitewny (Si+k12 obrażeń, bez kary do obrony)
-Duża Tarcza nabijana kolcami (+2/+2 a do tego dodatkowe +2 do testu siły przy próby pchnięcia tarczą i +2 do obrażeń przy takim uderzeniu, o ile takowe mają się w ogóle zdarzyć (gdy przeciwnik uderzy w jakąś ścianę za sobą itp, lub gdy gracz zadeklaruje zwykłe uderzenie, wtedy zadaje Si+2 obrażeń))
-4 amulety ochrony (+1 do wt odporne na PP...czyżby drużyna ze Smoczych Wysp tu była?
)
-2 mikstury mocy (każde wypicie napełnia punkty mocy na full)
-2 mikstury leczenia (każda regeneruje jedną ranę)
-Młot świętości (Si+k8 obrażeń + 1k6 przeciwko wszystkiemu co logicznie złe np. potwory)
-Buty szybkości (+2 do tempa)
-Ciężka kusza bojowa (15/30/60, 2k6+1, PP2, 1 akcja na przeładowanie)
-10 Strzał gromu (+1k6 obrażeń od elektryczności)
-20 bełtów
-2 niezidentyfikowane mikstury (rzut na spryt ST6 by dowiedzieć się co to może być)