Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-02-2005, 15:15   #8
Kos(A)
 
Reputacja: 1 Kos(A) ma wyłączoną reputację
[center:0ed3383489]Klub pojedynków Last-Inn[/center:0ed3383489]

[center:0ed3383489]Zasady tworzenia postaci[/center:0ed3383489]

Zasady
1.1 Postacie tworzymy według zasad D&D 3e, ze względu na szerszy dostęp do tejże edycji w Polsece.
1.2 Pojedynek może odbyć się w edycji 3,5 za zgodą wszystkich walczących stron.

Poziom postaci
2.1 Poziomy postaci dowolne od 1-20, jednakże wszyscy biorący udział w walce muszą mieć ten sam poziom.
2.2 Za zgodą wszystkich walczących stron można przeprowadzić pojedynek epicki bądź starcie bóstw (podręczniki niezbędne do stworzenia tego typu postaci są już dostępne w Polsce)
2.3 Maksymalne LA postaci może wynieść +4 (nie więcej, bez przesadyzmu)

Atrybuty
3.1 Początkowe atrybuty to 15, 14, 13, 12, 10, 8

Klasy
4.1 Dostępne wszystkie klasy podstawowe opisane w Podręczniku Gracza
4.2 Na specjalne zamówienie może obowiązywac inny zestaw klas (jak na przykład te z OA)
4.3 Dostępne wszystkie oficjalne PrC. Łącznie z tymi opisanymi na WotC jak i na ISA.pl jednak do wszystkich wybranych klas prestiżowych, wszyscy biorący udział w pojedynku muszą mieć dostęp. Jeśli takowa oopisana będzie w podręcniku niedostępnym dla którejś ze stron pojedynku, klasa nie może być zaakceptowana.

Rasy
5.1 Dozwolone są wszystkie oficjalne rasy (patrz punkt 4.3)

Atuty i specjalne zdolności
6.1 Dozwolone są wszystki oficjalne atuty (patrz punkt 4.3)

Ekwipunek i bogactwo
7.1 Wartość początkowego ekwipunku ustalamy wg. poniższej tabeli
Lvl--Bogactwo
1--zależnie od klasy
2--900sz
3--2700sz
4--5400sz
5--9 000sz
6--13 000sz
7--19 000sz
8--27 000sz
9--36 000sz
10--49 000sz
11--66 000sz
12--88 000sz
13--110 000sz
14--150 000sz
15--200 000sz
16--260 000sz
17--340 000sz
18--440 000sz
19--580 000sz
20--760 000sz
7.2 Dozwolone są wszelkie oficjalne rodzaje ekwpinunku (patrz punkt 4.3).
7.3 Postać może tworzyć sama dla siebie ekwipunek jeżeli posiada ku temu odpowiednie zdolności. Dla określenia czasu tworzenia ekwipunku, jeden dzień jest równy trzem pojedynkom.

[center:0ed3383489]Zasady przeprowadzania pojedynków[/center:0ed3383489]

Miejsce pojedynku
1.1 Pojedynki odywają się w sześcianie 20x20x20m bądź w kuli o średnicy 30m.
1.2 Pomieszczenie jest równomiernie oświetlone. Źródła światła nie sposób określić.
1.3 Gracze zaczynają w przeciwległych końcach pmieszczenia (w sześcianie uznaje się je za narożniki, w kuli za dowolne przeciwległe strony.

Liczba postaci biorących udział w pojedynku
2.1 W pojedynku może brać dowolna liczba osób, którą ustalają wszystkie strony w fazie przygotowań do walki.
2.2 Każdy z graczy może kierować dowolną liczbą postaci, jednak takowe muszą stać po jednej stronie.
2.3 Poziom kazdej postaci kierowanej przez jednego gracza jest mniejszy o jeden za każdą postać niż poziom jednej postaci kierowanej przez jednego gracza.

Rzuty
3.1 Rzuty wykonujemy w postach w kolejności chronologicznej. W treści postu ma znaleść się objaśnienie rzutu.

Struktura postu i walki
4.1 Struktura walki wygląda następująco
---Przedstawinie karty postaci z pierwszym rzutem na inicjatywę---
UWAGA: Karta postaci zawiera:
Ewentualne znane czary lecz nie czary przygotowane.
Usprawnienie pancerza oręża oraz poziom jego mocy, lecz nie nazwę mocy.

---Pierwszy opis wejścia każdej z postaci na arenę. Jej przedstawienie wizualne oraz pierwsze, czynności---

---Walkę---

---Zakończenie---
4.2 Treść każdego postu ma wyglądać następująco:
Imię postaci wykonującej daną czynność

Barwny opis fabularny opisujacy czynności wykonywane przez postać z "ewentualnym dialogiem"

Czysto mechaniczny opis czynności postaci z objaśmieniem rzutów wykonanych w poście

Zalecenia
5.1 Bawcie się dobrze

Jeśli są jakieś pytania bądź wątpliwości, piszcie.

PS. Jak nazwać nasz klub pojedynków??

[glow=red:0ed3383489]Kos(A)[/glow:0ed3383489]
 
__________________
ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION
Kos(A) jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem