Problemem jest widoczne zbyt szybkie awansowanie graczy.
- Zacznij od nowa z postaciami na 1 lewelu.
- Zmniejsz nagrody za przygody.
- Układaj scenariusze tak aby bez współpracy w drużynie śmiertelność była 100%,
- Przyjmij zasadę rzeczywistość zostawiamy poza w momencie rozpoczęcia sesji. Wszystko dzieje się w rzeczywistości świat gry, a świat odpowiada.
Gracz rzucił kulą ognistą na targu w mieście, w członka drużyny, wyślij na niego straż miejską z mocniejszym od niego magiem, która go spacyfikuje i wsadzi do więzienia. Od tej pory dla tego gracza żadnej zmiany postaci, jego postać siedzi w więzieniu i ma to odgrywać, na każdej sesji, będzie w nim tkwiła póki go nie uwolnią, albo póki gracz nie zrezygnuje z gry lub swoich zachowań.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Ostatnio edytowane przez Cedryk : 14-08-2013 o 13:54.
|