Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-08-2013, 23:57   #8
Manni
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Skinąłem głową pokazując, że zrozumiałem Gibson'a, gdy opowiedział mi o skorpionie i jego detalach lekko się uśmiechnąłem.
- Rozumiem Pułkowniku, niemniej nalegam na leki psychoaktywne, w szczególności lit oraz środki uspokajające. Tak na wszelki wypadek. Zawsze mogę powiedzieć, że jestem wędrownym lekarzem, a to mój ochroniarz.
Spojrzałem na sama widząc jego wyraz twarzy szybko dorzuciłem:
- Bez urazy.
Spojrzałem na Liu próbując coś odczytać z jego twarzy. Właściwie, gdybyśmy wpadli w niewole, to sam system działania skorpiona nie na wiele się zda wrogowi. Ale już nie mi o tym decydować, gorzej będzie, jeżeli któryś z nas stanie się celem. Nie chciał bym skończyć jako szaleniec ucząc się parę dobrych lat jak szaleństwo i obłęd nie tylko rozpoznawać ale i leczyć. Naszym kontaktem ma być człowiek z AW, pierwszy raz będę kontaktował się z ludzmi z GDA77, ciekawi jacy oni są... Borgheim... gdzieś słyszałem to nazwisko, ale prawdopodobnie mi się wydaje skoro nie kojarzę Pewnie nie jeden Borgheim chodzi po świecie. Mam nadzieję, że przekaże on nam więcej informacji niż otrzymaliśmy do tej chwili. Bo póki co nasza misja brzmi mniej więcej tak: "Idź ukradnij czołg który nam ukradziono, a dostaniesz kupę kasy. Wylot za 3h. A właśnie, on może Ci usmażyć mózg". Szczerze mówiąc wyglądało mi to mało profesjonalnie jak na wojsko. Sądząc po sami był tak samo zdziwiony co ja, więc wątpię, aby miał więcej informacji na ten temat. Wysokie stanowisko. Mam nadzieję, że nie wyląduje za biurkiem....
Zasalutowałem niedbale odwracając się na pięcie, spojrzałem na Sama.
- Masz samochód?